Чому так багато, якщо в області проживає в рази менше населення – пояснив начальник управління транспорту, комунікацій та зв'язку Ігор Мединський.
- Ми виходили з того, що люди можуть і губити картки, також окремо ми розіб’ємо їх на три категорії: одноразові – для туристів, для пільговиків та пенсіонерів та звичайні – багаторазові. Систему потрібно зробити максимально зручною, тому, цілком можливо, що на зупинках громадського транспорту ми згодом встановимо антивандальні пункти поповнення карток, - каже Ігор Мединський.
За словами директора КП "Тернопільелектротранс" Андрія Мастюха, завдяки автоматизованій системі оплати у тролейбусах зможуть вести і електронний облік пасажирів. Проект дозволить перевізникам оперативно реагувати на пасажиропотоки й оптимізовувати парк.
- Контролювати зможуть навіть насиченість на зупинках, завдяки чому правильно розподілятимуть транспорт, - говорить Андрій Мастюх – звичайно, спочатку буде важко звикнути, але це вже не просто наша вигадка, а вимога часу. Людей завжди лякає щось нове, але боятися цього немає сенсу.
Варто також додати, що згодом з тролейбусів зникнуть і самі кондуктори – частину з них переведуть у контролери, а от решті доведеться шукати нову роботу.
Автоматизовану систему беготівкового проїзду обіцяють з часом запровадити і у маршрутках. Втім перевізників та водіїв така "перспектива" поки не надто радує.
Коментарі
- Скажіть, Олександр Миколайович, ви вірите, що в тернопільській мерії можливо перемогти корупцію?
- Вірю, Олександр Григорович! Ось тільки мене хвилює таке питання: раніше, при корупції, Надал за серйозне питання брав починаючи з 100 тисяч доларів, зараз, під час нашої нещадної боротьби з корупцією, бере вже по 300 тисяч. Скільки ж він братиме, коли корупція буде переможена?