Уже традиційно кілька років поспіль торгівельно-розважальний комплекс організовує, наче б то, ночі розпродажу. Можна стверджувати, що запозичений маркетинговий хід "прижився" у місті. Щоразу черги і шарпанина супроводжують це дійство.
Це вигідно і для власників магазинів, адже в цей складний для України час значно менше людей витрачають заощадження на одяг і інші забаганки. А знижки приваблять нових покуппців.
Однак, щоразу ніч розпродажу більше схожа на знущання і насмішку над покупцями. Адже продавці, здебільшого, не знижуть ціни або знижуть їх не суттєво. Єдиними, хто хоча б трішки дотримується ідеї заходу і справді робить знижку на товари - це мережеві магазини. Що правда, доступитися у примірочні неможливо. Тому завбачливі модниці приглядають покупки заздалегідь.