Лише за останні кілька місяців через ці сервіси було подано понад 300 звернень та заяв на отримання послуг.
Як повідомили в мерії, за допомогою цих ресурсів тернополяни можуть швидко подавати запити чи замовляти послуги ЦНАП.
"Користувачі можуть відстежувати статус поданих документів у своєму особистому кабінеті", – розповіли у міській раді.
Нагадаємо, "Портал мешканця" складається з трьох розділів: "Послуги", "Е-приймальня", "Е-демократія". Через перший тернополяни можуть подати заявки на отримання послуг, які надаються у ЦНАПі, повністю онлайн: від процесу створення заявки, підписання – до отримання відповіді. Другий дозволяє подавати звернення, запити та листи до мерії та отримувати відповіді в особистому кабінеті, за допомогою третього жителі можуть висловлювати свою думку щодо важливих питань, які стосуються життя міста.
Читайте також: Експериментальний маршрут: автобус №18 курсуватиме з Тернополя в Острів
6 тисяч жителів Тернопільської громади отримають продуктові набори
На допомогу жителям Тернопільської громади виділили більше як мільйон гривень