Крайня зустріч Володимира Степановича із очільником ТОДА Степаном Барною та представниками аграрного бізнесу відбулася сьогодні, 4 липня. Під час обговорення учасники відмітили, що Тернопільщина потребує забезпечення 12 810 вагонами для того, аби переправляти врожай культур, адже вантажні машини не сприяють цьому процесу. Ба навпаки, за словами Степана Степановича, вони «розбивають» дороги, на ремонт яких з бюджету виділяють 2,5 млн. грн.
– За місяць моєї роботи ми додали на Тернопільщину два маневрові тепловози, яких тут не було раніше ЧМЕ3. Упродовж місяця ми додамо іще два таки же мотовози та потужніші – 2М62, або 2Т10. Проте цього недостатньо, тому ми пропонуємо експлуатувати наші, наявні локомотиви, які наразі є несправними, тобто спершу потрібно їх відремонтувати. Ремонт несправних локомотивів можуть зробити за рахунок бізнесу, а я в свою чергу гарантую те, що цей локомотив працюватиме лише на цю під’їзну колію, або ж на групу клієнтів, які є на цьому напрямку, – стверджує Володимир Крот.
Представники аграрного бізнесу з підозрою віднеслися до запропонованої моделі вирішення питання із забезпеченням локомотивами, адже у них був свій не зовсім вдалий досвід співпраці із залізницею.
– Часто нам розповідають про перспективи 20-го року, а ми потребуємо впевненості в завтрашньому дню, тому проблема наразі в тому, що перевізники відмовляються подавати вагони на захід, у зв’язку з тим, що вони тут «застрягають». Припустимо, якщо у нас немає колії, то ми можемо її орендувати. Відтак, ми готові купити цю тягу, але варто першочергово вирішити проблему із коліями, – зазначив директор корпорації «Агропродсервіс» Андрій Баран.
Наразі, керівництво очікує на прибуття локомотивів та запевняє, що процес перевезення стовідсотково пришвидшиться .