Читайте нас в соціальних мережах

У Монастириську депутат міськради викрила брехню мера та секретаря щодо їх премій та надбавок до зарплат (документи)

Понеділок, 29 серпня 2016 14:27
Депутат Монастирської міської ради від політичної партії «УКРОП» Світала Безділь викрила публічну брехню місцевого міського голови та його секретаря щодо їх премій та надбавок до заробітної платні.

Ще на початку серпня з’явилася інформація про те, що Монастириський міський голова та секретар міської ради за «надважку» роботу виписують собі чималі премії. Мер міста, Андрій Старух, вирішив матеріал спростувати, опублікував у місцевій газеті статтю, де вказав, що його премія дорівнює 235 грн. в місяць, проте слова чиновника розходяться із цифрами, які значаться в офіційних документах.

Підтвердити свою позицію щодо премій вирішила депутат Монастириської міської ради від партії «УКРОП» Світлана Безділь, яка першою і підняла це питання. Офіційний запит був направлений на ім’я міського голови і прийшла досить цікава відповідь. У документах значиться, що з травня по липень 2016 року міський голова отримував премії у 90%, 90% та 50% від окладу. Офіційна зарплата міського голови -  2521 грн., тобто його премія у 90% це близько 2269 грн., а 50% ≈ 1260 грн. і якщо розділити суму отриманих премій за 2016 рік на 7 місяців, то виходить близько 828 грн., а не 235, про які у статті пише мер.

Секретар міської ради свого начальника «переплюнув», від січня по липень 2016 року він отримував премії у 90%, 90%, 100%, 100%, 120%, 100%, 100% від окладу. Його офіційна зарплата – 2425, тобто преміювали його на ≈2182-2910 грн. і отримував він ці «бонуси» кожного місяця від початку року.

Окрім премій, міський голова та секретар ради отримують надбавки «за вислугу років»  90 грн. +15% від окладу та 90 грн.+30% від окладу відповідно. Таким чином реальна сума зарплат далеко перевищує, здавалося б, невеликі оклади.

- Це просто обурливо в такий тяжкий час, коли тотальне безгрошів’я, люди звертаються за матеріальною допомогою у 200-300 грн., а посадовці собі виписують тисячні премії, до того ж, намагаються приховати правду, не публікуючи відео із сесій міської ради, але в газеті «правду» пишуть, - говорить Світлана Безділь. 

 

Коментарі  

+16 #26 Федорівна 10.09.2016, 12:12
Читаю,та диву даюсь...Я мешканка Монастириська від народження,вчит ель з таким стажем,що молоді навіть немає стільки років. Сергіївну знаю майже три роки,останній рік вона активно займається депутатською діяльністю,не дивлячись на те що має дворічного синочка,шкода Даринку яка постійно з ним сидить ,в міру своїх можливостей ,малими кроками,вчиться ,допомагає та робить те з чим до неї звертаються .Особисто бачила ,коли спілкувалася з нею,зайшов АТОшник зі стосою паперів,який де тільки не писав,за допомогою..До Безділь,не місцевої,яка в міській раді 5 місяців..Чому? Чому шановні, Ви не оцінюєте зроблене ,а спустилися на самі низи,до сміття? Чому Ви не пишите за діяльність тих депутатів ,які не знають навіть ,за яку вулицю вони мають опікуватися?
Я знаю,в школі йшла мова,що наш вчитель,який жиє на тій вулиці ,яка закріплена за Безділь,збирав підписи ,написали заяву на Безділь та справа зрушила ...Так само діти поїхали у Львів на футбол безкоштовно,зав дяки організації Безділь,батькам це вартувало "нуль" гривень.
Поважайте перш за все себе,поливаючи брудом інших!
Скарга
+14 #25 Наталія Іванівна 09.09.2016, 20:14
Я особисто взагалі не знала пані Безділь.Коли люди нашої вулиці почали збирали підписи ,я сміялася та казала що нічого не буде,тим паче мені було смішно вона не місцева,що може зробити...А виявляється при бажанні можна,справа зрушила з мертвої точки,скоро у нас буде дорого ,ура!!20 рокім ми того чекали.Інший депутат який закріплений за нашою вулицею і третій термін сидить в міській раді нічого для нас не зробив!Я цілком згідна з Вами,тільки діяльність-за,б руд -ні.Спеціально не написала прізвище нашого закріпленного депутата,щоб не образити ні кого.Світлані поки що дякую,буде остаточний результат,обов' язково напишемо подяку від вулиці.
Скарга
+14 #24 Світлана Сергіївна 09.09.2016, 19:27
Я Вам відповім особисто,якщо Вам дійсно цікавлять тільки факти без популізму та особистого.Діал ог-це є нормальна складова,бруд-ц е епостасія слабих.
А тепер по суті: коли відбувалися вибори,я увійшла в команду УКРОПа на останніх днях прийняття документів і члени комісії це прекрасно знають,проживши в місті майже два роки,працюючи на роботі не займаючись політикою,вважа ю це досягненням при даних умовах,навіть моя родина та близькі йдучи на вибори не знали про моє рішення.Не вважаю це чимось поганим,тому що дуже багато кандидатів в депутати живучи в місті все життя набрали меньше 10%.А стосовно діяльності депутата Безділь,звіт про депутатську діяльність згідно Закону України не пізніше чим один раз на півроку,вже готую на наступний місяць.Опубліку ю в газеті,сайті та в себе на сторінці у фейсбук.
Опублікую які вулиці до мене зверталися та що зроблено по суті.Якщо дійсно хочете оцінювати роботу а не просто лити бруд.
Стосовно всього того бруду -дала відповідь на сесії,надала необхідні довідки по всіх питаннях жалюгідної брехні,на цьому крапка,більше бруд не коментую.
Також займаюся питанням школи,постійно на зв'язку з помічником депутата від нашого округу,і саме завдяки Миколі Володимировичу щось нарешті рушилось.Від влади були тільки обіцянки.Скоро в школі будуть пластикові вікна разом 173 конструкції.Тіл ьки завдяки Люшняку Миколі Володимировичу.
Якщо Ви дійсно хочете оцінювати депутатську діяльність,така можливість буде.
Якщо Вас цікавить перемивання кісток та бруд,то копирсайтеся самі,участь в цьому брати не вважаю за потрібне.
Скарга
-12 #23 Погляд з сторони 07.09.2016, 14:42
Проблема не в тому що пані Безділь є депутатом Монастириської міської ради за результатами виборів, проблема в тому що люди за пані Безділь в принципі не проголосували на відповідному окрузі (результат в 11% голосів - це повний провал), і це показує рівень довіри конкретних людей що проживають в конкретному окрузі до відповідного кандидата в депутати. Про те виборча система України - на жаль - дала пані Безділь можливість бути депутатом Монастириської міської ради за результатами партійних вподобань. Що абсолютно не відповідає волевиявленню виборців в окрузі, про те є можливим за рахунок виборчого законодавства.
Висновок: Пані Безділь - де юре - депутат Монастириської міської ради, а де факто - представляє інтереси 11% відсотків виборців свого округу ( думка 89% виборців округу фактично за результатами прямого волевиявлення розійшлась як з її партійними вподобаннями так і з її передвиборчою програмою).
А тепер увага питання: Хто з 11% виборців округу пані Безділь знає її передвиборчу програму і результати її виконання на сьогоднішній день?
І ще одне питання: Чим реально займається пані Безділь і в чию користь?
Коли будете мати відповідь на ці два питання - тоді і пишіть коментарі. А до того прошу не розводити демагогію і не займатись популізмом. Тільки правду і тільки факти, без політики і особистого.
Скарга
-13 #22 Оксана 07.09.2016, 13:23
За ту депутатку людям треба за вредність щось доплачувати
Скарга
-13 #21 василь 05.09.2016, 08:44
Є робота для правоохоронних органів.
Скарга
-13 #20 ОЛЬГА 02.09.2016, 12:45
По місті ширяться слухи що вона отримуе допомогу в собезі як переселенка з зони АТО хоч живе в місті з2013 року а АТО почалось в 2014 році Це правда чи ні?
Скарга
-12 #19 Погляд з сторони 02.09.2016, 11:05
:D :lol: :D
Скарга
-14 #18 Роман 02.09.2016, 09:12
А може вона носить сміття на міський став,рзкидае,а потім під гаслами своеі партіі організовуе суботники?
Скарга
-13 #17 Сахарко 31.08.2016, 16:14
Ви запитайте іі куди вона дівае сміття? Проживае в м.Монастириська з осені 2013 року з сім"ею по даний час і не заключила договір на його вивезення нічого не платить - вже три роки.
Це рівень депутата, який вболівае за чистоту міста.
Скарга
-8 #16 Косяткин 31.08.2016, 12:25
Та шо вы говорите. А как же несколько незакрытых "виконавчих проваджень" по вас и вашему мужу, махинации с получением государственной помощи и со страховками. Белая и пушистая? Так почему вы бежали из Лисичанска?
Скарга
-11 #15 Погляд з сторони 31.08.2016, 09:32
Ви Світлана мабуть забули, а папір все пам'ятає, і ваші мінуси по Лисичанську в тому числі, хоча порівняно з зарплатою мера Монастириська та його секретаря - то в вас не такий і великий мінус, правда?
Ви мабуть так від війни тікали що забули деякі мінуси закрити, чи не так?
Скарга
-10 #14 Володимир 31.08.2016, 09:04
Ооо, яким чином вона в депутати пройшла набравши 11 % на виборах. Це ж скільки - 11-12 голосів, таааак, це великий показник...
Скарга
-10 #13 Галина Іванівна 31.08.2016, 08:49
звичайно, що рішення є, вони ж самі дають посилання. Що ж получається, спочатку депутати розглядають проекти рішень на депутатських комісіях, потім голосують за них на сесіях, ще й самі, своїми окремими рішеннями, затверджують щомісячні премії меру, а потім - ой, ой, ойо-йой..... А щодо премій - читайте, читайте законодавство про премії в межах фонду оплати праці... інакше можна зробити висновки про вашу некомпетентніст ь
Скарга
+8 #12 Світлана 30.08.2016, 21:20
Шановний Тарас,таке рішення було прийнято в якому прописано ,не більше 50% від окладу,тому ніхто б навіть не згадував про це питання,якщо б все було б в рамках закону та принятої постанови ради.
Скарга
+8 #11 Світлана 30.08.2016, 20:50
Ніяких «хвостиків»за мною нема,і опріорі бути не може,можете навіть не старатися пускаючи цю чутку по місту,доказ своїх слів я опрелюдню.А моя теперешня діяльність не пов'язана не з яким криміналом.У мене двоє дітей і свій вільний час я присвячую їм,тому змушена Вас розчарувати,ні в чому щоб дискредитувало мене та мою родину я не брала участь.
А місто Лисичанськ,це славне місто ,я з Вами згідна,там залишилася моя родина,і ніхто з правохоронних органів ,по стану на сьогодні не звертався та повісток до правоохоронних органів не надходило.
Далі відповідаю,стос овно постанови депутатів,дійсн о вона є,в якій чітко прописано до 50% від окладу за виконання та вклад в роботі,не 90%,не 80% і тим паче не 120%.
Скарга
-7 #10 Косяткин 30.08.2016, 20:09
А вот почему депутатка от "Укропа" не расскажет за какие "добрые" дела она оставила славный город Лисичанск, какие "хвостики" тянутся оттуда, и какую "честную" деятельность она продолжает с чистого листа за новым местом жительства
Скарга
-7 #9 Механік 30.08.2016, 18:43
Депутати, вони ж такі - спочатку голосують "ЗА" зі світлими, розумними обличчями, а потім кричать "зрада!!!!".
Скарга
-14 #8 Таня 30.08.2016, 18:32
Одні ліпші других (посадовці, керівники, депутати)
:lol: ....що ще можна сказати .....
Скарга
-6 #7 Погляд з сторони 30.08.2016, 16:57
Та з вами воювати - себе не поважати.
Та й воювати тут хочете тільки ви.
Записали зразу в однопартійці мера! О такої!
Вузько ж ви мислите шановна!
Кажете "ви всі оцінили" - і ще заперечуєте що в одній зв'язці всі гавкаєте?
Ті хто знають про що йде мова за допомоги і пільги, ті тихенько мовчать...
Мовчіть, мовчіть, прийде час все ваше гниле нутро великим тиражем піде у світ...
Скарга
+2 #6 Юлія 30.08.2016, 16:46
Навіть не дивуюся тому погляду зі сторони....Це в стилі однопартійців мера ,не вказувати на конкретні факти,а обливати брудом тих хто каже правду! Ми за Вас раді що "державні"гроші ви називаєте "харчем"! Громада ,у Вас не має дежавю? Таке враження ,що ми повернулися в "лихі 90-ті",почитайт е стиль цієго пісанія.....А за пільгі вже б мовчали та субсідії,це все про Вас!
Написано з чувством,шкода що без юмора,але Ми всі оцінили!Я не соромлюсь свого імені,це в вашому стилі-воювати з під -тішка,чесні ви наші!
Скарга
-8 #5 Погляд з сторони 30.08.2016, 15:48
Любо-дорого читати як люди дбають про чистоту влади та чесність і совість чиновників!
Правда одне діло грати в одні ворота, а інше - коли доводиться і свої захищати...
Влада має бути підконтрольна та підзвітна суспільству, повинна адекватно сприймати критику та відкрито співпрацювати з громадою.
А що стосується того чи повинна влада відповідати на гавкання шакалів яким від заздрості зводить голодний шлунок, і які на меті мають тільки одне - вкусити, вкусити чим побільше, або чим сильніше - думаю не варто і не достойно давати будь які пояснення чи коментарі.
Всі ці стерв'ятники що рахують себе санітарами суспільства - дармоїди, нероби, ледарі, корисливі і хтиві голодранці, що за своє життя не принесли державі жодної користі, не працювали з користю для суспільства жодного дня, зате навчились гавкати і клювати, і свято вірять що як за "совєтів" - держава їм щось винна і щось має дати. Тому живучи на державні кошти, проїдаючи різного роду допомоги, пільги, субсидії, і т.д. паразитують на тілі суспільства та ще й заглядають не в свою кишеню.
А з якою метою? Що воно їм дасть? Та нічого, просто шістки за 30 срібняків виконують замовлення і лобіюють інтереси тих хто тримає їх на прив'язі. Все просто і банально, як і завжди...
Гавкайте, гавкайте, відробляйте свій харч, ви ж ні на що більше не здатні. :-x
Скарга
+10 #4 Ira 29.08.2016, 20:57
Апетит приходить під час їди.,коли не контролювати дії влади вона швидко забуває свої обіцянки і починає швидко нагліти .,а нагліє до тих пір поки громада їм це терпить.,але терпіння не є бізкінечним.,з громадою не можна заграватися,ман іпулювати..,тим більше брехати і брехати день в день..,тому що це вже надоїдає..
Скарга
+10 #3 Марія 29.08.2016, 19:35
Так,і таке решення було....щоб преміювати ,але не кожен місяць і не 120%!
Скарга
-13 #2 Роман 29.08.2016, 17:53
Нехай краще депутатка від Укропу розкаже про премії голови партії, який у надважкий час розікрав пів України!
Скарга
-8 #1 Тарас 29.08.2016, 14:57
Депутати самі призначають премії чиновникам міської ради, голосуючи за відповідне рішення сесії. Зазвичай такі рішення приймаються на одному з перших засідань. Для початку потрібно розібратися за що голосуєте, аби потім не робити з мухи слона!
Скарга

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ