Ініціатором петиції є тернопільський юрист Тетяна Семусь.
«Протягом тривалого часу поганою тенденцією стало масове порушення вимог законодавства щодо політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності всіма без виключення освітніми закладами м. Тернополя та області в цілому, - йдеться у зверненні. - . Так, в дитячих садочках є нормою навчання дітей молитвам християнського обряду і здійснення виховного процесу в дусі християнських релігійних норм. Предмет «Християнська етика» включено до навчальних програм початкової освіти, нехай навіть в якості факультативу – однак, в більшості випадків не в позаурочний час, а в якості одного з уроків посеред навчального дня. У всіх без виключення освітніх закладах присутня християнська релігійна символіка, у окремих з них обладнані невеличкі культові кутки.
Внаслідок такої ситуації відбувається пряма дискримінація прав дітей, в сім’ях яких сповідується будь-яка інша релігійна традиція або не сповідується ніякої. Такі діти (якщо батьки дізналися про факт порушення і заявили про своє небажання такої практики стосовно їх дітей) фізично відокремлюються і, фактично, протиставляються іншим дітям. Хоча найбільшою проблемою є травмування психіки дітей, які ще не здатні самостійно робити вибір і усвідомлювати причини такої різниці між тими моральними засадами, в яких вони виховуються в сім’ї, і тими, на які їх наражають в освітніх закладах. При цьому, зокрема, порушується один з основних принципів дошкільної освіти, встановлений в ст. 6 Закону України «Про дошкільну освіту» - єдність виховних впливів сім'ї і дошкільного навчального закладу, що є неприпустимим.»
У зв’язку із викладеним у петиції викладені наступні вимоги:
1. Проінспектувати заклади освіти на предмет чіткого дотримання у закладах освіти вимог ст.ст. 15, 23, 35 Конституції України, ст. 6 Закону України «Про освіту» та ст. 6 Закону України «Про дошкільну освіту».
2. Виключити з навчальних планів освітніх закладів предмету «Християнська етика», і відновити викладання предмету «Етика» або будь якого іншого, ще не нестиме якого-небудь релігійного змісту чи навантаження з ухилом на конкретну релігію.
3. Розробити письмове розпорядження стосовно необхідності неухильного дотримання вимог ст.ст. 15, 23, 35 Конституції України, ст. 6 Закону України «Про освіту» та ст. 6 Закону України «Про дошкільну освіту», яке донести під розписку до всіх керівників освітніх закладів, а тим, в свою чергу, до кожного педагогічного працівника та осіб, які здійснюють непедагогічний догляд за дітьми ввіреного їм закладу.
Коментарі
Як дике деревце можна зробити благородним деревом? Це відбувається через щеплення. Маленька благородна щепа вростає в дичку і робить її благородною. В такий спосіб дике деревце переймає благородні прикмети щепи і само стає благородним. Без благородної щепи дичка ніколи б не стала благородною. Старе дерево вже ніхто не щепить.
Подібно й дитина стає благородною через духовне щеплення, яким є віра в Бога. Вона наче та щепа має Господню силу ублагородити дитину. Отож, якщо батьки дадуть своїм дітям виховання, базоване на правдах християнської віри, - дадуть їм найкраще й найдорожче, що можуть дати на дорогу життя, бо зроблять з них добрих Божих дітей, корисних членів своєї Церкви та народу.
а вища сила, яка не має ні початку, ні кінця, це не парадокс? ахаха парадокс початку часу так само відноситься і до початку існування вищої сили, якщо час мав би колись "початись", то і все мало б колись "початись", включно зі всіма богами
>"вчені довели існування Бога"
би б реальними відкриттями і речами цікавились, а не ніким не прийнятою маргінальщиною, не позорься
>Захисники еволюції тим більше не вміють аналізувати світ, бо не бачать очевидних речей.
ти б, хоча б, прочитав "Походження видів" Дарвіна, шоб розуміти, про що говориш, теорія еволюції на рівні з теорією відносності Ейнштейна і одними з найбільш доказаних теорій, ніхто, на разі, навіть близько не може їх спростувати, якщо ж ти думаєш, шо можеш, то пиши публікацію в наукове товариство і їдь виступати з докладом, але попереджаю, для того тобі, як мінімум, потрібно прочитати "Походження видів"
Доречі християнську рабську Україну заснували також ті самі. Вони мечем вирубували разом з головами(старих і малих) русичів національну Рідну Віру,і вогнем випалювали любов до рідного Бога.
ВІРТЕ І ВСЕ БУДЕ АЛАХ!!!
А тоті ксьондзи з вас лиш кровні злуплюют га храми золоті. Нахєр мені храми, якшо я Син Божий? Нахєр мені тоті хрести, коли діти ваші з голоду помирают. А ви в то вірите християнство, лиш би гроши свої відбити. Ліпше дитину навчіт робити шось, вірити в діло, а не в картинки. Бляха муха
Не ходити до школи - не таке вже зло, як ви собі уявляєте)
Факультатив, так, але він має бути першим або останнім предметом в розкладі, а не 2-3, як є в більшості шкіл.
Рівність для всіх релігій!
Факультатив - факультативом, але по моєму особистому досвіді ці факультативи часто можуть мати добровільно-при мусовий характер, або якщо батьки проти того щоб їх діти відвідували такий факультатив, то в класі цих дітей роблять білими воронами, дискримінують та таке інше. Судячи зі всього це такі християнські цінності.
Відмова від релігійного світогляду не є вседозволеність , це є раціоналізація життя. Норми поведінки мають визначатись не релігією, а спиратись на філософсько-ети чні праці великих людей, таких як наприклад Шопенгауер, або його попередники та наслідувачі. В побудові хорошого і здорового суспільства має бути присутній аналіз та вивчення суспільних відносин, а не релігійні догми.
Для того щоб не бути мудаком мені релігія не потрібна, мене ще в дитинстві батьки навчили що є добре а що погано, що якщо ти хочеш жити то дай жити іншим. Що між людьми для збереження миру має зберігатись стан "паритету", коли ніхто ні до кого в життя без дозволу не лізе. А такі факультативи християнської етики, які я як вже раніше написав часто мають добровільно-при мусовий характер, це пряме втручення в життя сім'ї.
Смішно, як люди в Україні перекладають свої обов'язки на плечі інших.
Батьки, виховуйте своїх дітей, спілкуйтеся із батьками інших дітей. Бо тепер як модно - "на планшет в 3 роки, тільки не плач", а потім дивуються "а чого це дитина неконтрольована ; а шо я тепер зроблю?". І якщо хтось подумав, що всьому виною є ігри, то це тільки для прикладу привів. Коренем є те, що БАТЬКИ НЕ ЗАЙМАЮТЬСЯ СВОЇМИ ДІТЬМИ! Або ж показують не правильний приклад.
Лиш би людьми були по відношенні до інших, а релігія - питання 10.
ізми не для людей
ізми якраз для християн
Стаття 35. Кожен має право на свободу світогляду і віросповідання. Це право включає свободу сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, безперешкодно відправляти одноособово чи колективно релігійні культи і ритуальні обряди, вести релігійну діяльність.
Здійснення цього права може бути обмежене законом лише в інтересах охорони громадського порядку, здоров'я і моральності населення або захисту прав і свобод інших людей.
Церква і релігійні організації в Україні відокремлені від держави, а школа - від церкви. Жодна релігія не може бути визнана державою як обов'язкова.
Ніхто не може бути увільнений від своїх обов'язків перед державою або відмовитися від виконання законів за мотивами релігійних переконань. У разі якщо виконання військового обов'язку суперечить релігійним переконанням громадянина, виконання цього обов'язку має бути замінене альтернативною (невійськовою) службою.
www.ex.ua/763432702510