Читайте нас в соціальних мережах

Кому з тернополян перерахують комуналку?

П'ятниця, 09 лютого 2024 17:30
До уваги мешканців Тернопільщини: уряд опублікував порядок, який дозволяє постачальникам комунальних послуг здійснювати перерахунок витрат за періоди, коли послуги з опалення, водопостачання чи вивезення сміття надавалися не в повному обсязі або були неякісними.

Порядок здійснення перерахунку вартості комунальних послуг із постачання тепла, води та вивозу сміття був ухвалений урядовою постановою від 6 лютого та опублікований на офіційному сайті.

Як повідомили у Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України, постанова стосується перерахунку вартості комунальних послуг за період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості.

Процедура може застосовуватися щодо вартості опалення, гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, а також управління побутовими відходами.

При цьому, перерахунок вартості комунальних послуг здійснюється в разі відхилення параметрів послуг від установлених законодавством та договорами про надання послуг.

Зокрема:  зниження температури теплоносія та гарячої води, а також невідповідності їх тиску на вході в будинок, зниження температури повітря у приміщеннях споживача (у разі наявності договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем), перерв у наданні послуг, що обумовлені у тому числі перевищенням виконавцем строків проведення аварійно-відновлювальних робіт, невідповідності складу і якості гарячої та холодної води державним санітарним нормам і правилам, недотримання вимог щодо поводження з побутовими відходами, порушення графіку вивезення побутових відходів тощо.

«Виконавець зобов’язаний протягом одного місяця, що настає за розрахунковим періодом, самостійно здійснити перерахунок згідно з вимогами цього Порядку, а також сплатити споживачеві неустойку (штраф) у порядку та розмірі, що визначені законодавством або договором. Також у разі надходження від споживача акта-претензії та прийняття виконавцем рішення про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, перерахунок здійснюється протягом одного місяця починаючи з дати, коли прийнято рішення про задоволення вимог. Перерахунок за актом-претензією, що надійшов від споживача відповідного багатоквартирного будинку, здійснюється виконавцем для усіх споживачів такого будинку, яким була надана послуга невідповідної якості», - інформують у міністерстві.

Перерахунок здійснюється незалежно від наявності у споживача заборгованості за відповідну послугу.

Сума перерахунку та неустойки (штрафу) за порушення умов договору зараховується споживачу в погашення заборгованості за фактично спожиті послуги, а у разі відсутності заборгованості — в оплату майбутніх платежів.

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар