Читайте нас в соціальних мережах

Область отримала рекордну протяжність якісних автошляхів: на Тернопільщині за рік відремонтували 277,2 км доріг

Середа, 29 грудня 2021 12:57
Тернопільська область у 2021 році отримала рекордну протяжність комфортних та якісних доріг. Верхній шар покриття влаштовано на 277,2 км автошляхів державного значення.

Це - 259,6 км поточного середнього ремонту та 17,6 км капітального ремонту.

"Велике будівництво 2021 охопило 12 доріг державного значення. За єдиним принципом ремонтувалися дороги як міжнародного, так і територіального значення.  Наголосимо що 100% наших об’єктів мають укріплену основу, товщина якої коливається від 16 до 22 см (у залежності від категорії дороги). Для порівняння, загалом по Україні укріплену основу мають 85,3% проєктів. На укріплену основу ми влаштовуємо 2, а на дорогах 1 категорії 3, шари асфальтобетону. Товщина конструктиву у нас коливається від 31 до 45 см", - розповів Микола Довгошия, керівник служби автомобільних доріг у Тернопільській області.

У 2021 році на Тернопільщині у 2 населених пунктах повністю замінювали в рамках капремонту комунікації під дорогою. У Бережанах це вже завершено, у Підволочиську заміна комунікацій буде продовжена у 2022 році. Конструктив дорожнього одягу в цих населених пунктах сягнув 1 метра.

"Якщо детальніше по головних об'эктах це дорога - М-30 Стрий - Ізварине готовність 97%Дорога єдності М-30 є флагманом президентської програми Велике будівництво у цьому році. Ремонтуємо 66,3 км дороги  від межі з Івано-Франківською областю до міста Тернопіль. Крім ремонту покриття лагодимо 13 штучних споруд у складі дороги. Ще один міст у селы Городище капітально відремонтовано за окремим тендером, - зауважив Микола Довгошия.Поточний середній ремонт на 48,7, а на 17,6 км - капітальний. Роботи на 66 км фінішували. У наступному році у межах міста Бережани буде влаштовано освітлення, тротуари, розмітка та завершено ремонт 1 мосту".

На балансі Тернопільської САД перебуває 106,3 км дороги М-30. Частину від міста Тернопіль до межі з Хмельницькою областю та 1,2 км в межах м. Бережани було відремонтовано у 2018 році. Цьогоріч там облаштовують вздовж раніше відремонтованої ділянки інфраструктуру: тротуари, зовнішнє освітлення у населених пунктах та встановлюємо огородження. Ба більше, місто Тернопіль та Смиковецьку ОТГ з’єднано пішохідно-велосипедною доріжкою, першою в області.

"Наступний об'єкт - дорога - М-19 Доманове - Ковель - Чернівці - Тереблече готовність 99%. Це перехідний об’єкт з 2020 року. Від Тернополя до Заліщиків, а це 84 км, вже влаштовано верхній шар асфальтобетону, нанесено розмітку. Останній відрізок, де будуть роботи у наступному році - у межах міста Заліщики. Там залишилося освітлення, бар’єрне огородження і розмітка, - наголосив Микола Довгошия.  - На ділянці в межах Теребовлі буде проведено капремонт. На ці роботи буде оголошено окремий тендер". 

У 2021 році на усій протяжності, а це 73 кілометри відремонтували дорогу - Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль, на сьогодні готовність 95%

"Вся дорога у верхньому шарі покриття та з розміткою. У наступному році завершимо встановлення освітлення та тротуарів від Монастириська і до межі області, збудуємо підпірні стінки у Струсові та за окремим тендером капітально відремонтуємо міст на обході Бучача, - розповів дорожник. 

На початку року відновлено найбільш знищені маршрути, на яких надходили численні скарги громадян. Роботи на усіх об’єктах будуть продовжені у наступному році, це:

Т-20-02 Тернопіль - Скалат - Жванець від Смиківців до Гримайлова;

Т-09-03 Галич - Підгайці - Сатанів від Гримайлова до Сатанова, а також від Теребовлі до Дарахова;

Т-20-16 Бучач - Товсте від Трибухівців до Язлівця і від Товстого до Поділля.

"За результатами 2 років програми "Велике будівництво", ми маємо нове покриття - на усіх міжнародних коридорах в межах Тернопільської області та 1 національній. Крім того, ремонтуємо територіальні автошляхи до туристичних, рекреаційних та промислових вузлів області. Тернопільщина - серед 4 областей-лідерів у цьому плані, - наголосив Микола Довгошия.

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ