Читайте нас в соціальних мережах

Черги та вхід в РЕМ з сертифікатом про щеплення від СOVID-19: у Чорткові місцева жителька розповіла про відвідини енергетиків

Середа, 17 листопада 2021 19:00
фото ілюстративне фото ілюстративне
Жителька Чорткова розповіла про свій візит у місцевий РЕМ. Жінка була шокована непрофесійністю працівників та ставленням до мешканців Чорткова, які прийшли вирішити різноманітні проблеми. 

За словами пані Олени їй потрібно були змінити документи через зміну прізвища. 

"Сталось так,що я змінила прізвище на те,яке носить мій чоловік та донька(Закон це не забороняє).Ну і як законопослушна громадянка,я повинна була переоформити дані на газ, в ресі, водоканалі та в комунальному підприємстві. Ніде не було перешкод,чи запитань, крім ресу, - написала пані Олена. - Мало того,що їх кантора знаходиться за три перди,так працівники не відповідають посадам.Я зайшла в кабінет адміністративних питань, дико пахло кавою, я ж прийшла в кав'ярню,чи не так?Розповідаю про свою ситуацію, мені відповідають: до ваших паперів потрібен документ на право про власність, а якщо ні, то на другому поверсі є юрист, можливо дозволить і так, без цього документа".

Далі за словами жінки в неї почали вимагати останні показники лічильника, номер рахунку, а саме головне стали вимагати, щоб жінка написала заяву про винесення лічильника на вулицю.

"Кажу:альо,стопе! Я приїхала сюди не за цим! Просто внесіть зміну прізвища на основі документів! Я поїхала додому, привезла документ про право на власність, написала заяву про зміни в обліку, та раптом з'явився якись мужчина і почав вимагати Ковід сертифікат! А до того в фойє люди стояли,як оселедці в банках! Так ось шановні ресовці, або пишіть оголошення про ваші заборони і на дверях також, або працюйте, не заставляючи людей іти до вас з поклоном, приносячи папірчик на папірчик, -відзначила пані Олена. - Знаєте, я була обурена нахабством їх працівників, тим що ні секретаря, ні начальника не було на робочому місці, і тим як внаглу втюхують людям те, чого вони робити не зобов'язані! Мій лічильник встановлено в домі, прийнятий та опломбований по всім правилам, за послуги плачу вчасно,то с хєра я маю за свій кошт виносити його на двір? За кордоном в працівників пристрої, які считують дані за 30 метрів. Платимо за світло недешево, так обслуговуйте нас на достойному рівні і слідкуйте за працівницями,які сидять в кабінетах. В мене все. Поки змогла рушити машиною після тих відвідин,мусіла 10 хв заспокоїтись".

У коментарях користувачі підтримали пані Олену та підтвердили її слова. 

Ніна Картофель

Так вони такі наглі і толку негодин добитись

Анна Сохацька

Я теж ходила туди за три перди, як ви кажите відношення хамське. Сидять в телефонах як криси дивлятся на людей.

Аліна Коростіль

Анна точно!Приниження там відчуваєш.Ніби ти не людина

Аліна Коростіль

У мене також вимагали терміново перенести лічильник.В противному разі вони не переоформлять на мене(ми цей будинок купили недавно) документи на світло.Так і залишились поки на попередньому власнику.Чому вони перевищують права.?!хоча переплата за світло у мене.

Oksana Sokolska

Та бо по прилипали жопами до крісел і ні хєра не хочуть робити. Так всюди. Поки єбаків не роздаш, то робити не будуть.

Ірина Нісевич

Там все бардак, некероване підприємство, як Крим, не додзвонитись, не достоятись! Бюрократи!! І немає представника для показників лічильника у міській раді! Бардак!!...Але Ви ще не були у нашій лікарні, де змішали 3 відділи разом хворих людей, а на Заводському лікарня пустує! Немає слів, ніхто нікого не боїться, все в Чорткові продали, продають, людей поскорочували, потрібні підприємства ліквідували !!!! І чим далі, тим "краще" жити!! Але всьому є межа і терпіння!!!

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ