За словами пані Олени їй потрібно були змінити документи через зміну прізвища.
"Сталось так,що я змінила прізвище на те,яке носить мій чоловік та донька(Закон це не забороняє).Ну і як законопослушна громадянка,я повинна була переоформити дані на газ, в ресі, водоканалі та в комунальному підприємстві. Ніде не було перешкод,чи запитань, крім ресу, - написала пані Олена. - Мало того,що їх кантора знаходиться за три перди,так працівники не відповідають посадам.Я зайшла в кабінет адміністративних питань, дико пахло кавою, я ж прийшла в кав'ярню,чи не так?Розповідаю про свою ситуацію, мені відповідають: до ваших паперів потрібен документ на право про власність, а якщо ні, то на другому поверсі є юрист, можливо дозволить і так, без цього документа".
Далі за словами жінки в неї почали вимагати останні показники лічильника, номер рахунку, а саме головне стали вимагати, щоб жінка написала заяву про винесення лічильника на вулицю.
"Кажу:альо,стопе! Я приїхала сюди не за цим! Просто внесіть зміну прізвища на основі документів! Я поїхала додому, привезла документ про право на власність, написала заяву про зміни в обліку, та раптом з'явився якись мужчина і почав вимагати Ковід сертифікат! А до того в фойє люди стояли,як оселедці в банках! Так ось шановні ресовці, або пишіть оголошення про ваші заборони і на дверях також, або працюйте, не заставляючи людей іти до вас з поклоном, приносячи папірчик на папірчик, -відзначила пані Олена. - Знаєте, я була обурена нахабством їх працівників, тим що ні секретаря, ні начальника не було на робочому місці, і тим як внаглу втюхують людям те, чого вони робити не зобов'язані! Мій лічильник встановлено в домі, прийнятий та опломбований по всім правилам, за послуги плачу вчасно,то с хєра я маю за свій кошт виносити його на двір? За кордоном в працівників пристрої, які считують дані за 30 метрів. Платимо за світло недешево, так обслуговуйте нас на достойному рівні і слідкуйте за працівницями,які сидять в кабінетах. В мене все. Поки змогла рушити машиною після тих відвідин,мусіла 10 хв заспокоїтись".
У коментарях користувачі підтримали пані Олену та підтвердили її слова.
Так вони такі наглі і толку негодин добитись
Я теж ходила туди за три перди, як ви кажите відношення хамське. Сидять в телефонах як криси дивлятся на людей.
Анна точно!Приниження там відчуваєш.Ніби ти не людина
У мене також вимагали терміново перенести лічильник.В противному разі вони не переоформлять на мене(ми цей будинок купили недавно) документи на світло.Так і залишились поки на попередньому власнику.Чому вони перевищують права.?!хоча переплата за світло у мене.
Та бо по прилипали жопами до крісел і ні хєра не хочуть робити. Так всюди. Поки єбаків не роздаш, то робити не будуть.
Там все бардак, некероване підприємство, як Крим, не додзвонитись, не достоятись! Бюрократи!! І немає представника для показників лічильника у міській раді! Бардак!!...Але Ви ще не були у нашій лікарні, де змішали 3 відділи разом хворих людей, а на Заводському лікарня пустує! Немає слів, ніхто нікого не боїться, все в Чорткові продали, продають, людей поскорочували, потрібні підприємства ліквідували !!!! І чим далі, тим "краще" жити!! Але всьому є межа і терпіння!!!