Про те, що автобус №22 їздить з пошкодженим вікном, розповів у Facebook один з пасажирів.
"Скільки часу можна їздити з розбитим вікном, якщо воно склеєне плівкою зовнішньої реклами? Ну от скільки вибоїн, камінців на дорозі, різких гальмувань витримає скло, густо вкрите тріщинами? Воно розхитується, погойдується, здається, от-от впаде... Знадвору нічого не видно, там же реклама... І тільки коли сідаєш біля вікна, і транспорт рушає, розумієш, що щось тут не так...
Одним словом, хто перевіряє маршрутки перед виїздом з гаража і хто буде винен, якщо скло таки впаде на пасажира?", – написав чоловік.
У коментарях під дописом тернополяни додали, що їх бентежить не лише технічний стан громадського транспорту, а й зовнішній вигляд.
"А витирати вікна своїм одягом, та ще і за плату вдвічі більшу, ніж в сусідньому Хмельницькому, вам подобається?", – зауважив Ігор Українець.