Як розповіли у міській раді, це єдина платформа, де жителі Тернополя зможуть отримати муніципальні послуги в режимі онлайн, серед яких: медичні, транспортні, освітні та комунальні, а також – послуги мерії.
"Впродовж 2021 року ми будемо працювати над вдосконаленням цього порталу і додавати послуги. Уже зараз, окрім послуг міської ради, на платформі можна переглянути та перевірити дані з Реєстру громади (місце реєстрації) та дізнатися кількість зареєстрованих осіб за своєю адресою", – зазначає міський голова Сергій Надал.
"Електронний кабінет тернополянина" – це вісім окремих блоків: картографічні сервіси, транспортні, медичні та освітні послуги, реєстр громади, електронна демократія, комунальні послуги та послуги міської ради.
Щоб скористатися електронним сервісом, тернополянам необхідно попередньо створити власний ID (зареєструватися), ідентифікувавшись через кваліфікований електронний підпис (КЕП/ЕЦП), PrivatBankID, тощо.
Власні пропозиції та побажання щодо удосконалення роботи "Електронного кабінету тернополянина" можна залишати як на самому порталі, так і надсилати на пошту [email protected].