Лідером із продажу є Бережанське лісомисливське господарство, яке реалізувало уже 2980 сосен, другим за кількістю проданих новорічних дерев є ДП «Кременецьке лісове господарство» – 1525. Кременецькі лісівники теж реалізовували сосну.
На початку ялинкової кампанії більшим попитом користується сосна, адже її легше транспортувати на великі відстані, а сосна більш транспортабельна, ніж ялина – хвоя не облітає.
«Наразі у нас оптові замовлення новорічних дерев від підприємців. Хвойні прямують у східні і південні регіони, – говорить системний адміністратор з електронного обліку деревини ДП «Кременецьке лісове господарство», відповідальна за проведення ялинкової кампанії Галина Павловська. – Тож враховуючи неабиякі відстані до майбутніх покупців, замовники враховують усі аспекти, тож і замовляють більше сосну, аніж ялину».
А ось у Бучацькому лісгоспі реалізовують ялину. Всього від початку старту ялинкової кампанії бучацькі лісівники реалізували їх 331 одиницю. У Чортківському лісовому господарстві реалізовано 50 новорічних дерев.
Незабаром тернополяни й мешканці Тернопільщини розпочнуть приготування до новорічних і різдвяних свят, і хоча штучні копії ялин і сосен витісняють живих прародичок із тернопільських осель, проте, хто би що не казав, але аромат від живого новорічного деревця додає більшої святковості й урочистості, і що головне, – повертає нас до старих прадідівських традицій і звичаїв – ставити живе деревце в передріздвяний вечір та прикрашати його іграшками, зробленими своїми руками та різними смаколиками, приготовленими власноруч.
Нагадуємо, що державні підприємства заготовляють хвойні для новорічних свят на спеціально відведених для цього плантаціях, тож купуючи живе новорічне деревце, ви аж ніяк не шкодите лісовому фондові. Лишень перевіряйте наявність бирки перед купівлею ялини чи сосни, яка і підтверджує легальну заготівлю вибраного вами новорічного дерева.