Читайте нас в соціальних мережах

З'явився список ресурсів, де тернополяни можуть з дому оплатити комуналку, подати показники чи перевірити рахунки

Четвер, 19 березня 2020 09:45
Завдяки інтернету можна без проблем, не виходячи з дому, подати показники, отримати інформацію про стан розрахунків чи замовити онлайн-послугу на сайті міської ради, підприємств, організацій або за телефоном. Оскільки через карантин усім рекомендують залишатися вдома та не відвідувати людних місць, на сайті міськради опублікували список послуг, якими можна скористатися онлайн.

Надаємо перелік інтернет – ресурсів та телефонів для використання:

  • Подати електронне звернення чи електронний запит до Тернопільської міської ради можна через офіційний сайт: https://ternopilcity.gov.ua/municipal-data-map/

Споживачі послуг  КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» можуть отримати інформацію про стан розрахунків та подати показники лічильників у наступний спосіб:

1.Дистанційно за телефонами: (0948)40-15-78;  (0948)40-15-87;  (0948)40-15-79

2. З питань обслуговування лічильників телефонуйте: (0352) 25-14-41 

3.Через особистий кабінеті на сайті підприємства https://teplo.te.ua/ та електронну пошту [email protected]

Подати показники лічильників  у  КП «Тернопільводоканал» споживачі можуть у наступний спосіб:

1. Через пункти прийому платежів;

2. За номерами телефонів : 51-97-51, 0-800-509-909;

3.За допомогою інтернету через сайти:  http://www.vodokanal.te.ua,  http://www.eps.te.uahttp://www.oplata.te.ua.

Замовити роботи з повірки лічильника можна за телефонами : 43-08-11, 43-03-81

Подати показники лічильників у ТОВ «Тернопільміськгаз»:

Повідомити показники лічильника газу споживачі можуть за телефонами 56-14-00, 52-46-95, 52-71-99, 52-63-78, 52-27-30, 52-72-19, на сайті tmgaz.te.ua, у особистому кабінеті gazpostach.te.ua або за допомогою сервісів eps.te.ua, oplata.te.ua чи Приват-24.

Відповіді на запитання щодо нарахувань споживачі можуть отримати за телефонами: 51-95-95, 40-03-34, 096-104-2-104 (Viber), 050-104-2-104, або пишіть на електронну адресу [email protected].

Промислові споживачі, бюджетники та підприємці можуть отримати всі роз’яснення за номером + 38(0352)400-204, 40-03-24

Центр надання адміністративних послуг

Для отримання консультацій звертайтесь в телефонному режимі

  • зал 1- сектор надання адміністративних послуг – 404190,                        
  • зал 2- сектор дозвільних процедур – 404192, 404038,                                                 
  • зал 3– сектор надання неадміністративних послуг – 404193, 404039).

Вхідний пакет документів (заява з документами) просимо направляти рекомендованим листом з описом вкладення на адресу ЦНАП (м.Тернопіль, вул. Кн.Острозького, 6, 46025)

ВАТ «Тернопільобленерго» 

Показники електролiчильника можна передавати:

  • через Viber-чат, для цього потрібно  перейти за посиланням на мобільному пристрої: https://www.toe.com.ua/index.php/podaty-pokaznyk-cherez-viber
  • у  кол-центр  ВАТ  «Тернопільобленерго»  -  за  цілодобовим, безкоштовним номером телефону 0-800-50-90-40;
  • на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (https://my.toe.com.ua) – сервіс «Персональний кабінет»;
  • на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (www.toe.com.ua) в розділі «Подача показника»;
  • за телефонами абонентського відділу РЕМ;
  • передати показник контролеру по телефону;
  • через скриньку РЕМ.

Щодо видачі технічних умов, то консультації теж проходитимуть в телефонному режимі (за номерами телефонів (0352) 23-96-75, (0352) 23-95-44), а документи найкраще відправляти поштовим зв’язком.

Інформацію щодо планових та аварійних вимкнень можна переглянути на сайті.

З усіх інших питань консультації можна отримати звернувшись до фахівців кол-центру 0-800-50-90-40 або надіславши електронного листа на адресу Інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго»:  [email protected].

Пам’ятайте про превентивні заходи і не піддавайте ризику своє життя та здоров’я!

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ