Як пояснюють на підприємстві, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, в тому числі, водопроводу та каналізації в межах робочого дня (з 8.00 до 17.00 години) здійснюється обслуговуючими підприємствами. У випадку виникнення аварійних випадків у позаробочий час, коли не працюють обслуговуючі підприємства, тернополяни можуть звертатися до аварійної служби комунального підприємства за номерами телефонів (0352) 525117, (0352) 252610. Про це повідомили на сайті міської ради.
У вихідні та святкові дні, а також в період із 17.45 год. до 8.00 год. у робочі дні аварійною службою КП „Тернопільводоканал” надаються такі послуги:
- перекриття води на стояк чи вводу на будинок у випадку затоплення або іншої аварійної ситуації;
- прочистка загальнобудинкової каналізації: стояка, лежака, випуску;
- ліквідація пошкоджень на загальних внутрішньобудинкових мережах (стояка, лежака), встановлення заглушок, хомутів і т.п
Контакти інших екстрених та аварійних служб доступні ТУТ