А першим «дзвіночком» до цього кроку став страйк приватних перевізників після запровадження в січні цього року електронної системи оплати проїзду. Водіям та власникам маршруток не сподобалося те, що «живі» гроші тепер ходитимуть менше. Та відповідь мерії не забарилася — на першій же після цього сесії вирішили, що перевезенням пасажирів у Тернополі повинно займатися комунальне підприємство, а всім, кого нові правила не сподобалися, попросили розірвати договори щодо надання послуг з перевезення.
— Сесія підтримала дати дозвіл комунальному підприємству міської ради отримати кошти в кредит, у лізинг. Через систему лізингу закупити сучасні, європейські довгополі автобуси, які відповідають усім європейським вимогам та стандартам, – каже міський голова Тернополя Сергій Надал.
Як повідомляє «Сегодня», нараз дано дозвіл на придбання 50-ти таких автобусів. Перші десять з них виїдуть на маршрути вже до кінця весни. Загалом же, щоб повністю оновити автобусний парк для забезпечення пасажирів громадським транспортом мають до кінця наступного року закупити 120 таких автобусів.
Розробники проекту електронної системи продажу квитків впевнені, що такі новації — величезний «плюс» для Тернополя, наближує наше місто до європейських, робить систему оплати простою та доступною. А старі маршрутки, які, відверто, небезпечні та незручні, нарешті зникнуть з Файного міста, яке, здається, робить доволі впевнені кроки назустріч новим технологіям.