Читайте нас в соціальних мережах

Жителька Тернопільщини повернула 1 200 доларів за неякісний онлайн-курс

Четвер, 13 листопада 2025 20:00
Мешканка Тернопільщини домоглася повернення 1 200 доларів США за неякісний освітній онлайн-курс, який не відповідав умовам договору.

Про це повідомили у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Тернопільській області.

«За ініціативи Управління, споживачці було надано допомогу у складанні письмового звернення до виконавця послуг. Завдяки професійно сформульованій претензії та належному обґрунтуванню правової позиції, споживачці вдалося повернути повну суму сплачених коштів», йдеться у повідомленні.

Жінка звернулася до Управління захисту прав споживачів після того, як частина курсу не була реалізована, а організатори відмовили у поверненні коштів. Фахівці служби надали консультацію, роз’яснили права відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» і допомогли скласти претензію, яку виконавець був змушений задовольнити.

У Держпродспоживслужбі нагадують: при купівлі онлайн-послуг важливо зберігати опис курсу, платіжні документи та листування, перевіряти виконавця, а в разі порушення умов — письмово вимагати компенсацію або звертатися до територіальних органів служби.


Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ