Тому, роблячи ставки на спорт на F1, необхідно враховувати безліч чинників: конфігурацію траси, характеристики автомобілів, навички пілотів та інше. У БК Parimatch приймаються прогнози не тільки на саму гонку, а й на кваліфікаційні заїзди, від яких часто залежить підсумковий результат.
На перший погляд здається, що від пілотів не потрібно значних зусиль. Але насправді це не так. Пілот має бути добре підготовленим і готовим до великих перевантажень. І щоб витримувати постійні навантаження, необхідні спеціальні тренування.
Чого вартий тільки той факт, що гонщики втрачають до 3 кг за одну гонку. Розглянемо головні нюанси в тренуваннях пілотів Формули-1. А щоб дізнатися список найкращих гонщиків, достатньо ознайомитися з котируваннями, які пропонує букмекер ПМ.
Тренування шиї
На відміну від інших спортсменів, пілоти Формули-1 приділяють особливу увагу тренуванням шиї. Це пов'язано з тим, що гонщику доводиться переносити великі перевантаження під час розгонів, на гальмуванні та в поворотах.
Також потрібно враховувати, що навантаження зростає в рази, адже на головах пілотів знаходиться шолом із додатковою апаратурою. Тому інерційні навантаження на шию в деяких випадках становлять близько 40 кг. А під час зіткнень і жорстких аварій навіть фіксувалися перевантаження на організм, що перевищують показники в 50 g.
Варто згадати, що звичайна людина здатна витримувати перевантаження до 15 g протягом 3-5 секунд. За сильніших навантажень уже можна втратити свідомість. А пілоти Формули-1 відчувають перевантаження до 5-8 g під час різких маневрів і в крутих поворотах.
Серце і м'язи
Основні тренування пілотів Формули-1 припадають на міжсезоння. Це період приблизно з грудня до лютого. Саме тоді гонщики працюють над прокачуванням м'язів ніг і рук, а також інших частин тіла, на які припадають великі навантаження (зокрема й шия). Під час сезону пілоти вже не мають стільки часу для подібних тренувань, адже доводиться їздити по всьому світу, адже етапи впродовж року відбуваються в різних країнах і навіть на різних континентах.
Особлива увага приділяється тренуванням серця і витривалості. Для цього спеціально імітуються складні умови, з якими пілоти можуть стикатися під час перегонів.
У залі гонщики використовують спеціальні гирі, штанги та шоломи. Особлива увага приділяється тренуванням лівої ноги. Секрет тут у тому, що для гальмування доводиться прикладати великі зусилля, які в середньому становлять до 130 кг. Наприклад, на Гран-прі Іспанії найбільше навантаження в 10-му повороті. Тут доводиться прикладати зусилля до 200 кг, а загальне навантаження за всі перегони на педаль гальма становить 52 тонни.
Швидкість реакції
Топовим пілотам необхідний не тільки фізичний розвиток. Багато що залежить від швидкості реакції. Наприклад, на старті тисячні частки секунди можуть коштувати гонщику кількох позицій. Також необхідно швидко ухвалювати рішення під час обгонів та інших подібних ситуацій. Часто використовується спеціальна панель зі світлодіодами. Такі вправи дають змогу:
підвищити швидкість реакції;
поліпшити периферійний зір;
швидко фокусувати зір.
Також використовуються спеціальні вправи з тенісними м'ячами, які теж дають змогу покращувати реакцію.