Про це заявив на обговоренні плану дорожніх ремонтно-будівельних робіт за 2018 рік начальник САД у Тернопільській області Богдан Юлик.
— 70% дорожніх знаків на трасі Львів-Тернопіль – відновлено. Що стосується розширення проїжджої частини, то на це потрібні значні кошти. Тож для того, щоб робити транснаціональну магістраль, потрібно прокладати заїзди в окремі населені пункти. Власне більше 300 млн. гривень потрібно, аби зробити повноцінних 9 метрів автомобільної дороги. Якщо влада має можливість надати додаткові фінанси, ми готові розширити трасу, — повідомив начальник.
Додатковою темою для розмови стала і відсутність на окремих ділянках доріг області транспортних розв’язок. Зокрема, про потребу встановлення кільцевих розв’язок задля ефективності руху пішоходів і транспорту двома й понад рівнями заговорив депутат облради від "Свободи" Олександр Башта.
— Чи користуєтеся ви міжнародним досвідом і тенденціями розвитку доріг? Увесь світ зрозумів, що кругові транспортні розв’язки – один із найефективніших способів упорядкування дорожнього руху. Ви спершу погодилися з цим, проте потім на проміжку доріг з Тернополя на Бучач та з Теребовлі на Зарваницю поставили світлофори, — звернувся Олександр Башта.
У відповідь Богдан Юлик заявив, що в майбутньому задля більш безпечних варіантів перетину доріг на деяких оновлених трасах справді буде встановлено кільце.
— На об’єктах, де ми проводимо поточні середні ремонти, плануємо встановлення транспортної розв’язки у вигляді кільця. На одному із перехресть повноцінні ремонтні роботи відбудуться наступного року. Саме там буде зроблено розвязку. Зараз ми проводимо тимчасові заходи для унеможливлення аварій на відведених ділянках, — наголосив начальник САД.
Варто зазначити, що кільцеві розв’язки мають головну перевагу в тому, що змушують знижувати швидкість на під’їздах до перехресть і тим самим — підвищують безпеку перетину.
Цікаво, що декоративні конструкції, фонтани, монументи, гірки будують по центру не просто так, для краси, а з міркувань безпеки. Вважається, що коли водій не бачить машин на протилежному краю кола, то краще зосереджується на трафіку, який його оточує.