Читайте нас в соціальних мережах

В супермаркетах Тернополя продовжують дурити покупців (фотофакт)

Четвер, 02 лютого 2017 14:38
Тернополянка Віка Качановська написала в соцмережі про те, як її намагалися обдурити в одному із місцевих супермаркетів. На щастя, дівчина вже на касі зрозуміла, що ціна інша, ніж на прилавку.

«Нещодавно тут писали про обман в «Сільпо». Сьогодні була в «Фуршеті». Та сама історія. Печиво було 14.72 грн., а на касі вибило 15.64. Батончик «Twix» вартував 9 «з копійками» (фото не встигла зробити), а на чеку стало 10.65 грн. Касирка сказала що вона не в курсі і нічого не знає, може лише зробити повернення. Адміністратора кликати вона не мала часу, та і я не хотіла чекати. Всі магазини зараз брешуть, невже закону ніхто не дотримується?» - написала вона у спільноті «Від Тарнополя до Тернополя».

Про те, як поступати у даному випадку знають далеко не всі тернополяни.

«Потрібно обов'язково залишатися та виясняти з адміністратором. Він звичайно скаже, що не встигли змінити цінник, "але" це не наші проблеми, не проблеми покупців що вони не встигли - на це є адміністрація магазину, яка за це відповідає. По законодавству України ми маємо повне право "придбати товар за вказаною ціною". Було таке не раз, коли починаю говорити чітко та впевнено, що це їхні прямі обов'язки слідкувати за цінами на товарі.

У випадку, якщо говорять, що не мають часу або повернуть кошти, стійте принципово і добивайтесь, щоб дали вам продукт лише за тією ціною, на яку розраховували, дивлячись на цінник, якщо ні - говоріть що викличете поліцію (чек обов'язково тримати при собі і при можливості мати фото товару з цінником, особливо якщо це акційний товар) і вони зараз зареєструють порушення щодо пункту Прав споживачів - одразу діє... Висновок один, потрібно виховувати оточуючих і не давати себе обманути. Тут має стояти питання не в коштах (хоча і це зараз на першому місці) , а в принципі - вони на то і розраховують, що більшість не перевірить чек і заплатить більше, ніж було вказано, адже для них головне "заманити покупця", - радить тернополянка Іра Гордій.

1-44

ОСТАННІ НОВИНИ

Коментарі  

0 #2 Фуршет 15.02.2017, 17:31
Доброго дня.Нам дуже прикро, що трапляються такі ситуації. Просимо Вас, так як і зазначено в опублікованому матеріалі, при виникненні питань з приводу неспівпадіння цінників звертатися до адміністрації конкретного магазину. З повагою, команда Фуршет
Скарга
+2 #1 Злий бандерівець 02.02.2017, 18:11
З аналогічною ситуацією стикнувся в "Сільпо" в Падлянах (чи пак Подолянах) літом. Брав пиво, чіпси, печиво і шоколадний батончик. На цінниках була одна ціна, на касі оплативши за товар, з квадратними очима виявив, що на всі три позиції ціни завищені. Касирка відморозилась - я не я і хата не моя, йдіть до адміністратора. Адміністратор - високий худий дядько, в окулярах вислухав, почав також морозитись, що такого не може бути. Ноги в руки - пішли по рядах, дядько - окуляри на лоба, на ніс, на лоба, на ніс, свиснув дівчину з якимось пристроєм, та відсканувала, вислухала хто вона є (в межах культурного). І о диво! МЕНІ ПОВЕРНУЛИ РІЗНИЦЮ.
Висновок:хочете бути обманутим - будьте ним. Завжди беріть чек, особисто я після цього випадку ЗАВЖДИ так роблю будь-в-якому магазині. В спірних питаннях, якщо знаю, що правий
Я В СРАЦІ МАВ ТАКТ І ПОРЯДНІСТЬ! Нє фіг мене намахувати!
Скарга

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ