Читайте нас в соціальних мережах

18 років у прямому ефірі: тернопільське «Ух-радіо» святкує повноліття

Вівторок, 20 грудня 2016 12:04
Перша україномовна FM-радіостанція «Ух-радіо» відзначає 18-річчя.

На початку 2000-х «Ух-радіо» перейшло на виключно україномовний формат. Ризикований тоді крок повністю виправдав себе, радіо успішно працює і здобуває популярність в Україні та світі. Нині «Ух-радіо» — сучасне, змінюється музика, покращується наповнення, виходять нові програми, а незмінним залишається одне: близькість і дружнє ставлення до слухачів.

1998 рік, «Ух-радіо» розпочало свою роботу у Тернополі. Поступово заповнювалась музична база, формувався колектив, долались перші труднощі. Згодом робота стабілізується, а через якийсь час керівництво вирішило відважується на ризикований крок: 100% ефіру наповнюються українською музикою. Цю стратегію критикували, скептики пророкували провал такого формату у найближчих півроку. Втім, реальність виявилась іншою: слухачі тепло зустрічають україномовний формат, звістка про «Ух-радіо» прогриміла на всю Україну та бурхливо обговорювалась. Радіо успішно продовжило роботу та знайшло підтримку у слухачів.

20161206 111433 

— Звичайно, тоді було важко. Ми не просто змінили формат, а розробляли новий бренд, логотипи, слогани, ми робили потужну промоцію, ми були по вуха у роботі. Але це себе виправдало, «Ух-радіо» тоді прогриміло на всю Україну. Звичайно, перехід на україномовний формат був ризиком, спочатку клієнти дещо остерігались, але потім, коли вони побачили наші рейтинги, то і вони були дуже задоволені, — пригадує Аня Лазорко, яка тоді працювала промо-менеджером радіостанції, а зараз продовжує роботу менеджером з реклами.

Радіостанція «Ух-радіо» – локальний мовник, який працює для тернопільського слухача. Перш за все, колектив орієнтується на події, які відбуваються на місцевому рівні. Усі ефіри зазвичай інтерактивні. Слухачі пишуть безпосередньо на сайт, замовляють свої улюблені пісні, обговорюють різноманітні теми, дискутують з ведучими.

9SoncKMxIew

— Якщо врахувати те, що єдиною місцевою радіостанцією, яка не просто тримається на плаву, а успішно працює, є «Ух-радіо», то клієнту такого, як ми, ніхто не може запропонувати, всі інші радіостанції мережеві. Ніхто не може запропонувати ні прямих ефірів, ні спонсорства рубрик, ні непрямої реклами. Мені, звісно, шкода, що ми залишились одні, бо конкуренція дозволяє тримати себе в тонусі, але тим, що ми маємо, звичайно, задоволені. Але ми ні в якому разі не плануємо зупинятись на досягнутому і розслаблятись, тільки працювати і тільки вперед, — підсумовує Аня Лазорко.

«Ух-радіо» йде в ногу з часом: осучаснилось музичне наповнення, програми, ефірний одяг. Зараз в ефір виходять три радіошоу: вранці «Вйо, ставай», вдень «Шоу року», ввечері — «Дівчата — такі дівчата». Усі шоу інтерактивні, на ефіри пишуть та телефонують не тільки тернополяни, а з інших обласних центрів і навіть країн. Вночі «Ух-радіо» активно слухає Америка та Канада, вдень — Італія, Англія, Іспанія, Польща. Слухачі замовляють улюблені пісні, передають привіти і навіть приносять дарунки для улюблених ведучих безпосередньо у студію. Ведуча Тетяна Зінько, яка має найбільший стаж в ефірі, каже, що найбільше тішить оцінка слухачів.

— Я починала працювати до українського формату. Це добре, що ми нагадуємо людям про патріотичність. Ми були найперші, хто це запропонував. Приємно, що слухачі це оцінили. Буває, що хочеш послухати світові хіти, закордонні новинки, але потім розумієш, що скучаєш за українською музикою, чогось ніби бракує, — розказує Тетяна Зінько.

J1Chbh8MD0c

Після впровадження обов’язкової частки україномовного продукту в ефірах радіостанцій стає більше україномовних пісень, втім, частина з них в ефірі «Ух-радіо» була популярна ще 10 років тому. Музична база «Ух-радіо» зараз повна, свіжа, різноманітна і сучасна, тому слухач має можливість отримувати якісний ефір.

У зв’язку із впровадженням квот поступово почали виникати радіостанції, які працюють в українському форматі, підтримуючи ідею, яку запропонувало «Ух-радіо». Радіостанцію з Тернополя ставлять у приклад, як успішне локальне радіо, яке змогло за 18 років не тільки втриматись на плаву, а стати першою 100% україномовною FM-станцією, яка працює та швидко розвивається. 

 

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ