Читайте нас в соціальних мережах

У Тернополі працівники відділу субсидій, аби не спілкуватися з людьми, кидають слухавку

П'ятниця, 09 грудня 2016 18:35
Тернополянам набридло зверхнє і байдуже ставлення тих, хто мав би допомагати їм, відповідати на телефонні дзвінки людей, які хочуть отримати консультацію з приводу надання субсидій. 

Про те, як «працюють» працівники профільного відділу в рубриці «Питання-відповіді», що на сайті ТМР, написала місцева жителька.

«…Це просто жах, одні нерви та даремно витрачені кошти! Сьогодні я вже 40 хв. намагаюся дотелефонуватися до них та ніяк не виходить... І ні, у них не зайнята мережа, вони просто піднімають слухавку і одразу ж кладуть її... Ви,мені звичайно вибачте, але це їх робота, за яку вони отримують кошти і яку вони не виконують», - пише пані Мар’яна.

Жінка додає, що цей безпорядок триває вже давно.

«Чому я зараз маю вдягати річну дитину і їхати туди, вистоювати в черзі, щоб поставити одне питання, яке мене цікавить?! А як же бути стареньким пенсіонерам, як вагітним жінкам чи хворим людям!?!», - скаржиться жителька Тернополя.

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ