- Зроблено уже чимало роботи - впорядкована територія льотного поля (2000 метрів на 300 метрів), відновлено світло-сигнальні вогні, завершили спеціальну розмітку злітно-посадкової смуги, а це 2040 квадратних метрів, що в еквіваленті складає 20 кілометрів осьової лінії на звичайній дорозі, - розповідає директор аеропорту Юрій Малецький.
За словами пана Юрія, наявність такої розмітки є однією з обов’язкових вимог для того, щоб Тернопільський аеропорт отримав сертифікат. Крім того, відновлено половину температурних швів злітно-посадкової смуги.
Із досягнень також – відремонтований спеціальний транспорт для обслуговування аеропорту, розроблена проектна документація на реконструкцію частини огорожі та даху аеровокзалу. Паралельно триває підготовча робота з спеціалізованого навчання персоналу аеропорту та розробка сучасного сайту аеропорту.
Відтак, можна впевнено говорити про те, що в обласна влада нарешті перейшла від слів до дій у напрямку відновлення роботи занедбаного аеропорту, на роботі якого багато-хто вже ставив хрест.