Відтепер через цей сервіс тернополяни можуть записатися на прийом до управління соціальної політики та до управління державної реєстрації.
Про це повідомили у міській раді.
Щоб потрапити на прийом до працівників управління соціальної політики, потрібно заповнити онлайн-анкету в застосунку та обрати із переліку потрібну категорію: для ВПО, для сімей з дітьми, надання статусу та видача посвідчень учасникам та інвалідам війни, а також членам сімей загиблих та ін.
Для отримання послуг з державної реєстрації також необхідно заповнити онлайн-анкету, обрати необхідну послугу, дату та час прийому. Після заповнення всіх даних користувач отримає електронний чек з номером.
Нагадаємо, презентація сервісу відбулася у грудні 2022 року. В додатку можна перевірити баланс "Картки тернополянина" чи неперсоніфікованого електронного квитка, відкрити карту з громадським транспортом, дізнатися стан якості повітря, отримати сповіщення про аварійні вимкнення води, світла, газу та ін.