До неї зателефонув чоловік, який представився працівником банку та повідомив про можливість збільшення кредитного ліміту.
Заявниця погодилася, але для цього їй необхідно було повідомити персональні дані, що вона й зробила. Вже згодом, коли дівчина перевірила рахунок, то виявила що з нього зникло майже 55 тисяч гривень. За допомогою звернулася до правоохоронців.
«Громадяни продовжують довіряти невідомим особам, які представляються співробітниками фінансових установ. Шахраї розповідають потенційним жертвам про блокування рахунків, збої в системі або інші вигадані проблеми й просять надати персональні дані. Після цього постраждалі отримують повідомлення про зняття коштів із рахунків», - розповіли у поліції Тернопільської області.
За фактом шахрайства працівники поліції розпочали досудове розслідування відповідно до статті 190 Кримінального кодексу України.
Поліцейські звертаються до власників карткових рахунків: не повідомляйте ПІН-код картки та ні в якому разі не зберігайте ПІН-код у гаманці чи разом з карткою; не повідомляйте ваші персональні дані (пін-код, номер картки, логін і пароль, cvv-код) третім особам, навіть якщо вони представляються працівниками банку.
«Працівники банку ніколи не перевіряють ваші персональні дані. Окрім цього не потрібно розголошувати коди, які приходять вам на мобільний номер, і не набирайте на вашому телефоні невідомі вам комбінації цифр. У разі, якщо ви підозрюєте, що спілкуєтесь з аферистами, завершуйте телефонну розмову та телефонуйте на гарячу лінію банківської установи», - пояснили у поліції.