«Для покращення рівня контролю за обслуговуванням пасажирів у поїздах та підвищення антикорупційної безпеки на Львівській залізниці додатково відкрили гарячі телефонні лінії та створили електронні адреси, на які прийматимуть звернення громадян», - повідомили у прес-службі Львівської магістралі.
Там просять повідомляти про факти корупції, залишати скарги чи зауваження до обслуговування, сервісу, поведінки працівників залізниці на спеціально створені лінії «Стоп корупція» і «Якість та сервіс»:
- Лінія «Стоп корупція»
тел: +38(032)226-38-69, електронна пошта: [email protected]
- Лінія «Якість та сервіс» - пасажирська служба
тел: +38(032)226-48-21, електронна пошта: [email protected]
- Лінія «Якість та сервіс» - служба приміських пасажирських перевезень
тел: +38(032)226-49-71, електронна пошта: [email protected]
Нагадаємо, що Тернопільська дирекція залізничних перевезень належить до структури Львівської залізниці.