Читайте нас в соціальних мережах

Тернополяни можуть повідомляти про якість залізничних послуг на нові «гарячі» лінії

Середа, 09 вересня 2015 14:17
Тернополяни можуть повідомляти про випадки корупції та якість залізничних послуг на нові «гарячі» лінії, які запровадила Львівська залізниця.

«Для покращення рівня контролю за обслуговуванням пасажирів у поїздах та підвищення антикорупційної безпеки на Львівській залізниці додатково відкрили гарячі телефонні лінії та створили електронні адреси, на які прийматимуть звернення громадян», - повідомили у прес-службі Львівської магістралі.

Там просять повідомляти про факти корупції, залишати скарги чи зауваження до обслуговування, сервісу, поведінки працівників залізниці на спеціально створені лінії «Стоп корупція» і «Якість та сервіс»:

  • Лінія «Стоп корупція»

тел: +38(032)226-38-69, електронна пошта: [email protected]

  • Лінія «Якість та сервіс» - пасажирська служба

тел: +38(032)226-48-21, електронна пошта: [email protected]

  • Лінія «Якість та сервіс» - служба приміських пасажирських перевезень

тел: +38(032)226-49-71, електронна пошта: [email protected]

Нагадаємо, що Тернопільська дирекція залізничних перевезень належить до структури Львівської залізниці.

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ