На шляхопроводі через залізницю біля міста Тернопіль на трасі Р-41 провели ще одне випробування. Після оцінки міцності споруди, перевірили якість влаштованого асфальтобетонного покриття та дорожньої розмітки з холодного пластику та їх відповідність сучасним Державним будівельним нормам. Про це повідомили у Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області.
Оцінку за допомогою спеціального обладнання провели фахівці Головної науково-дослідної установи України з питань будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг і транспортних споруд ДП «Національний інститут розвитку інфраструктури».
Фахівці на підходах до шляхопроводу висвердлили циліндричні проби дорожнього покриття, так звані «керни», щоб у лабораторних умовах вивчити усі технічні якості влаштованого асфальтобетону.
Крім цього, виміряли поперечний і поздовжній ухил автомобільної дороги.
За допомогою спецприладу визначили світлоповертальні властивості нанесеної холодним пластиком дорожньої розмітки на штучній споруді.
«До проведення капітального ремонту 40-метровий шляхопровід через залізницю на трасі Р-41 Обхід Тернополя перебував у аварійному стані. Служба відновлення ініціювала невідкладний ремонт споруди через високий ризик руйнування та численні пошкодження. Під час повномасштабної війни кількість транзитного транспорту на Р-41 значно зросла, а відповідно навантаження на шляхопровід», - зазначили у службі.
Через загрозу руйнування споруди на стратегічній дорозі та ймовірність паралічу і автомобільного, і залізничного руху, Уряд спрямував гроші на його невідкладний ремонт. Джерелом фінансування став залишок коштів, виділених у 2022 році Європейським інвестиційним банком.
Ремонт споруди стартував торік у вересні, а вже у грудні транспорт поїхав через відремонтований лівий проїзд. Повноцінний рух запустили у березні 2024 року.