За ініціативи Міністерства енергетики України, АТ "Українські розподільні мережі" розпочинає реалізацію програми для клієнтів державних операторів системи розподілу електроенергії. Передбачається розширення кількості Центрів обслуговування європейського формату не лише в обласних центрах, а також у містах, де проживає від 70 тисяч мешканців.
В усіх Центрах обслуговування у Харківській, Запорізькій, Миколаївській, Тернопільській, Черкаській та Хмельницькій областях буде впроваджено єдиний найвищий державний стандарт якості роботи з клієнтами, які звертатимуться до офлайн-фронт-офісу для подачі документів, звернень, отримання інформації, консультації та з інших питань.
Буде розроблено стандартизований порядок дій працівників, способи реагування в різних ситуаціях. Центри обслуговування будуть просторі та пристосовані для прийому великої кількості людей. Для зручності, у ЦОК розмістять банківські термінали.
Основне завдання програми – забезпечити максимально швидке обслуговування. Реалізовуватимуть програму близько двох років. Відкриття першого Центру очікується вде цьогоріч.
"Сьогодні дистанція між споживачами та обленерго залишається все ще великою. Створення сучасних сервісів європейського зразка, розвиток дистанційних сервісів через інтернет, sms і термінали самообслуговування, оновлення ЦОК, простота та зручність сайтів ОСР, висвітлення там оперативної інформації про вимкнення та пошкодження ліній електропередачі – всі ці кроки направлені на комфорт та турботу, економію часу клієнтів. Державні компанії з розподілу та всі їх клієнти стануть повноцінними партнерами", – зазначила керівник напряму операційної та регуляторної діяльності АТ "Українські розподільні мережі" Ірина Дмитроца.