Про це в інтев'ю Урядовому кур'єру розповів начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Микола Довгошия.
"На Тернопільщині торік відремонтували 277,2 кілометра доріг державного значення. Область була серед лідерів за кількістю відновлених автошляхів. Цього року запланували відремонтувати 230 кілометрів доріг і 30 мостів. Роботи мали розпочати навесні. Проте здійснити накреслене не дозволив російський агресор, який розгорнув повномасштабну війну в Україні", - наголосив Микола Довгошия.
За словами головного дорожника, через війну вони змушені, як-то кажуть, поставити на паузу всі проєкти з реконструкції, будівництва, поточного середнього та капітального ремонтів автошляхів.
"Щоб забезпечити повноцінний проїзд, виконуємо роботи з експлуатації. Так, 20 березня почали ямковий та дрібний ремонт доріг державного значення за допомогою гарячого асфальтобетону. Роботи розпочали тоді на шляхах міжнародного значення, зокрема, на трасі М-19 у місті Теребовля та неподалік села Шляхтинці. Це ті ділянки, які дорожники мали капітально відремонтувати саме цього року, але завадило широкомасштабне вторгнення рашистської орди на українську землю. До капітального ремонту неодмінно повернемося після перемоги", - відзначив пан Микола.
Ремонтні бригади дорожників виходять на основні транспортні коридори Тернопільської області. Дорожники насамперед працюють на евакуаційних маршрутах, трасах між обласними центрами, автошляхах з високою інтенсивністю руху.
"Скажімо, на дорозі Н-18 Івано-Франківськ — Бучач — Тернопіль у селі Струсів заасфальтували відрізок старої дороги біля мосту. Провели аварійні роботи з асфальтування штучної споруди на дорозі Т-20-02 Тернопіль — Скалат — Жванець. Частину мосту в селі Криве було перекрито, і це погіршувало пропускну здатність важливої для області дороги. Автошлях Т-20-02 — частина логістичних маршрутів для аграрних підприємств, виробників харчових продуктів. Крім Кривого, заасфальтували та відкрили рух у два боки мостами в місті Монастириська, у селах Комарівка (дві штучні споруди), Медин", - підкреслив Микола Довгошия.
У травні на Тернопільщині асфальтують штучні споруди, ліквідовують вибоїни мадпатчером, влаштовують суцільний шар гарячого асфальтобетону та критичні ділянки.
"Головними напрямками нашої праці стали дороги Н-18 Івано-Франківськ — Бучач — Тернопіль, Р-39 Броди — Тернопіль, Н-02 Кременець — Біла Церква — Ржищів — Софіївка, Т-20-01 Бучач — Чортків — Скала-Подільська. Віримо в наших воїнів, упевнені в перемозі України, тож працюємо і не панікуємо", - підсумував Микола Довгошия.