Читайте нас в соціальних мережах

Стати на біржу можна онлайн через «Дію»

Неділя, 17 квітня 2022 21:55
До уваги мешканців Тернгопільщини та осіб, які покинули свої домівки і залишились без роботи через війну в Україні: у додатку "Дія" тепер є нова послуга для безробітних.

 

Так, в Міністерстві економіки повідомили, що українці можуть подати заяву онлайн на порталі "Дія" для: отримання статусу безробітного; призначення грошової допомоги; припинення реєстрації.

Допомогу з безробіття будуть виплачувати після реєстрації. Це допоможе значно спростити процедуру під час війни та охопити якомога більшу кількість безробітних українців, повідомляє ТСН. Раніше для цього потрібно було реєструватися безпосередньо в центрі зайнятості.

«Війна призвела до закриття низки підприємств та зупинки роботи бізнесів. Це спровокувало хвилю безробіття, яка посилилася масовим переміщенням людей в західні регіони», — каже заступник міністра економіки України з питань цифрового розвитку України Ігор Дядюра.

Тому в західних регіонах країни центри зайнятості продовжують працювати в посиленому режимі, щоб якомога швидше опрацювати всі звернення від людей та запропонувати всім різні варіанти працевлаштування.

Там, де центри забезпечення наразі не працюють та не можуть забезпечити допомогу, кошти будуть нараховуватися "Ощадбанком". Допомога по безробіттю буде зараховуватися на банківський рахунок отримувача або перераховуватися за допомогою міжнародної платіжної системи MY TRANSFER.

Варто зазначити, що під час воєнного стану всі непрацевлаштовані українці повинні брати участь в суспільно-корисних роботах на вимогу органів місцевого самоврядування чи військового командування. У випадку відмови постанова уряду передбачає припинення реєстрації безробітного в центрі зайнятості.

Тож як можна стати на біржу онлайн через "Дію"? Для подання заяви потрібен електронний підпис. Що робити, якщо немає електронного підпису? Отримати КЕП можна в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, а також в особистому кабінеті "Приват24". Зберігати ключ до електронного підпису найкраще на знімному носії, наприклад, флешці.

Ось вам покрокова інструкція що робити далі:

- заходите на сайт "Дія", реєструєтесь чи входите в свій кабінет за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- перевіряєте коректність всіх даних, які є в вашому профілі, актуалізуєте їх при необхідності;
- заповнюєте анкету, відповідаючи на всі запитання;
- обираєте зручний для вас центр зайнятості (не залежить від зареєстрованого місця проживання);
- вводите номер соціального рахунку та обираєте періодичність виплат (якщо немає номеру соціального рахунку, цей етап можна пропустити);
- завантажуєте всі необхідні документи;
- перевіряєте дані та підписуєте їх за допомогою КЕП;
- чекаєте відповіді з центру зайнятості.

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ