Після розмови з її рахунку зникло більше 12-ти тисяч гривень. Потерпіла звернулася до поліції.
Як повідомили в поліції, до жінки зателефонував невідомий чоловік, який представився співробітником банку. Аферист повідомив, що здійснюється перепис клієнтів фінустанови. Необхідно повідомити реквізити та персональні дані. Жінка зробила все що її просили. За лічені хвилини вона отримала сповіщення про списання грошей – понад 12 000 гривень.
Відомості про подію внесено в ЄРДР відповідно до частини 1 статті 190 (шахрайство) ККУ.
Аби розпізнати шахрайство і не стати його жертвою, слід запам'ятати:
- співробітники банку ніколи не вимагають назвати останні три цифри на зворотному боці картки (CVV-код), пароль від карти, термін дії, одноразовий пароль, код операції, який приходить на телефон;
- якщо вас просять перевести куди-небудь гроші для того, щоб активувати або розблокувати картку, не піддавайтеся на такі вмовляння. Адже співробітники фінустанови не можуть вимагати переказу грошей, а такі прохання явно вказують на шахрайство;
- дзвінок або СМС надходить з незнайомого номера, якого точно немає на офіційному сайті фінансової установи. Номер також можна знайти на зворотному боці карти.