Читайте нас в соціальних мережах

Погрожують подати заяву до суду: тернополянин скаржиться на водоканал

Вівторок, 14 вересня 2021 21:15
Мешканець Тернополя скаржиться на дії КП "Тернопільводоканал", а комунальниики стверджують, що історія надумана і все можна вирішити, звернувшись до спеціалістів.

У мережі Фейсбук користувач Evgeny Zyuzin написав пост, в якому поскаржився на дії працівників КП "Тернопільводоканалу".

"На початку року до нас прийшло повідомлення про обов'язкову перевірку лічільників, ми як порядні громадяни записались за телефоном вказаному у повідомленні на перевірку. В назначений час прийшов майстер і замінив лічільник на новий. Тобто лічільники вони не перевіряють, а тільки міняють. Така практика повідомив нам майстер з водоканалу. За заміну лічільника нам будуть нараховані додаткова сума до рахунку по оплаті води. Через приблизно пів місяця ми звернули увагу на те, що лічільник не рахує кубометри, а застиг на цифрі 2. Ми знов звернулися до водоканалу і нам через деякий час знову поміняли лічільник на новий. Приблизно місяць ми були у роз'іздах, а коли повернулись, то до нас прийшов рахунок на 1600 грн", - пише чоловік. 

Коли Євген звернувся у відділення водоканалу, то йому повідомили, що оскільки три місяці не платили за воду, то відповідно нарахували таку суму, так як лічільник не працював.

"Зверніть увагу нарахували не нашу середню витрату води, а зовсім не зрозумілу суму. Ми вирішили, що будемо оплачувати частинами. Так сьогодні у поштовій скринці нахожу повідомлення про те, що Тернопільводоканал зобов'язує мене виплатити заборгованість до 27 вересня 2021року і вислав мені копію заяви на видачу судового наказу. Фото прилагаю. Мало того, що вони не виконують своі обов'язки про надання чистоі, (не коричневої) води у помешкання, так і діють с погрозами подачі заяви до суду", - відзначає чоловік.

Немає опису світлини.

У КП "Тернопільводоканал" відзначили, що усе можна вирішити, головне звернутися до фахівців.

"Позаяк автор допису зі зрозумілих причин не вказав свою адресу, перевірити достовірність викладених ним фактів і дати конкретне роз’яснення неможливо, — каже начальник відділу розрахунків населення КП “Тернопільводоканал” Руслан Бурмас.Тому насамперед раджу і йому, й іншим споживачам звертатися до фахівців водоканалу, а не радитися з універсальними “експертами” в інтернеті".

За словами працівника водоканалу, повірка лічильників — незалежно від того, замінюють його новим чи перевіряють чинний — є платною. Повірка шляхом обміну лише на 24 грн дорожча від повірки встановленого (372 грн) і становить 396 грн.

Виплату цієї суми, як правило, розтерміновуємо на три місяці. Абонентам, у яких лічильники функціонують 10 і більше років, рекомендуємо їх замінити, але відбувається це лише за згодою споживача.  

“Ми вирішили, що будемо оплачувати частинами”, — зазначає автор допису. Це не так робиться. Для того, щоб оплачувати частинами, потрібно укласти з підприємством договір про розтермінування заборгованості. Передумовою є часткова сплата заборгованої суми, що узгоджується індивідуально, - наголошує Руслан Бурмас.Детальнішу інформацію стосовно цих та інших питань кожен споживач ”Тернопільводоканалу” може отримати за безкоштовним номером 0800509909 або безпосередньо у відділі розрахунків населення, що на вулиці Медовій, 1".

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар


ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ