В обласній Службі автомобільних доріг зазначили, що контроль якості роботи підрядних організацій здійснюється на двох рівнях.
«За кожною ділянкою закріплений інженер відділу якості, який безвідривно стежить за процесом та документує кожен етап ремонту. Водночас незалежний автономний контроль якості робіт здійснює ДП «Дорцентр». Вони перевіряють на відповідність ДСТУ усі матеріали, якими здійснюється ремонт та технологію», - пояснили в обласній Службі автомобільних доріг.
Представники контролюючого органу відібрали зразки крупнозернистого асфальтобетону та ЩМА-20, які влаштували підрядники, для лабораторного аналізу.
Для цього контролери завітали на усі дороги, де здійснюються ремонтні роботи за програмою «Велике будівництво», а саме: М-19 «Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече», М-30 «Стрий – Ізварине», Р-39 «Броди – Тернопіль», Т-20-02 «Тернопіль – Скалат – Жванець», Т-20-10 «Збараж – Підволочиськ».
«Якщо в процесі перевірки виявляють недолік, оформлюють припис підрядній організації. Роботи до оплати не приймаються доти, доки у визначені терміни не будуть усунені недоліки», - розповіли у Службі автомобільних доріг у Тернопільській області.
Особливу увагу звертали на рівність дорожнього покриття, його склад, густину, міцність, товщину, тощо.




