Читайте нас в соціальних мережах

Жителю Монастириська з інвалідністю заблокували пенсійні виплати

П'ятниця, 16 квітня 2021 16:02
У Монастириську, після закриття єдиного відділення одного з державних банків, у місцевих жителів виникає безліч проблем.

 

Зокрема про неприємну історію, яка трапилась з місцевим жителем – інвалідом 1 групи, розповіла його дочка Ірина Ванат.

«Просто без жодних попереджень ПриватБанк взяв і заблокував пенсійну виплату моєму батькові – інваліду 1 групи, учаснику війни. Це саме відбулося і з моїми соціальними виплатами, це саме відбулося, і з іншими клієнтами даного банку. На прохання розблокувати йому карточку – було запропоновано звернутися у найближче відділення банку, по факту яке знаходиться у сусідньому м. Бучачі Тернопільської області за 20 км. На прохання приїхати до батька й оформити всі потрібні документи, йому сказали, що в них карантинні обмеження і вони не можуть приїхати», - поділилася активістка і спортсменка з Монастириська Ірина Ванат.

Жінка зазначила, що на вирішення даної проблеми витратила багато своїх нервів та часу.

«Збирати сотні людей у відділені банку в Бучачі це є нормально, для чого тоді було закривати відділення в нашому м. Монастириська. Чому не було проведено на той час, коли працювало у нас це відділення, дану процедуру з блокування та розблокування, тим більше перед самим закриттям я зверталася у відділення з питанням чи не буде у нас проблем з подібним родом проблем, де мене запевнили, що жодних проблем у нас не буде!, - поскаржилася Ірина Ванат. – У вашого керівництва немає жодної поваги, співчуття до ваших клієнтів: пенсіонерів, інвалідів, подібних до мого батька – людей з подібними історіями, особливо тих, хто живе в сільській місцевості. Нерви не витримують цього бардака! Це одна з історій, яких в межах України назбирається тисячами».

У фінансовій установі відреагували на скаргу жінки в коментарі.

«Ми заздалегідь попереджаємо клієнтів в телефонному режимі про необхідність актуалізації даних. Це вимога законодавства України - банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Банк ініціює збір документів дистанційно, без відвідування відділення в Приват24. Після входу в акаунт з´являється відповідне повідомлення і посилання, за яким можна додати необхідні документи», - зазначив банк.

 

scr_11.jpg

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ