За словами заступника директора - начальника управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ОДА Назара Яворського, логотип, що переможе буде основою при розробці туристичного бренду Тернопільської області, адже туристична галузь є пріоритетною для нашого краю.
- Усі бажаючі зможуть не лише взяти участь у цьому конкурсі, але й оцінити кращий логотип. Спеціально для цього на сторінці "Тернопільщина туристична" у мережі Фейсбук будуть оприлюднені роботи, з чила яких можна буде виділити кращих з кращих. Ескіз логотипу, який набере найбільшу кількість вподобань буде врахований під час визначення переможця, - каже Назар Яворський.
Детальну інформацію про технічні та візуальні характеристики для робіт можна знайти на сайті Департаменту та на сторінці у Фейсбуці. Щодо грошової винагороди, то її розмір оголосять пізніше - як тільки знайдуть меценатів, готових профінансувавати та підтримати талановитих учасників.
- Туризм на сьогоднішній день є потужною галуззю економіки, яка приносить дохід, та розвиває регіони. Тому нам потрібно ідентифікувати цю галузь в Тернопільській області. У нас є золоті ресурси, але потрібно вчитися з ними працювати, щоб почати надавати туристичні послуги, - додає голова громадської ради при управлінні розвитку туристичної інфраструктури ТОДА Володимир Бурий.
В ОДА кажуть, що зараз стоїть завдання розробити принциво нові туристичні продукти Тернопільщини. Старий ресурс вже вичерпав себе, а внутрішній туризм, як і орієнтир на європейський ринок потрібно розвивати і логотип - лише перший крок на цьому шляху.
Сам конкурс триватиме до 5 березня. А вже через п'ять днів після цього Тернопільщина побачить, яким буде новий туристичний логотип нашого краю.