Читайте нас в соціальних мережах

Тернополянка, яка живе в Малайзії, розповіла про тамтешні традиції святкування 8 березня

Понеділок, 08 березня 2021 12:20
Більше 11 років тернополянка Лідія Муруган живе в Малайзії. Після заміжжя вона переїхала на батьківщину свого чоловіка.

Про ставлення жителів Малайзії до святкування Міжнародного жіночого дня, Лідія розповіла журналістам сайту «Тернополяни».

«Я народилась ще в Радянському Союзі і звісно в мене залишилися спогади з дитинства, пов'язані з тюльпанами для мами, подарованими батьком та моїми квітами, вирізаними з кольорового паперу. Але з віком це свято стало для мене більш зрозумілим. Я прочитала про його початки та саму ціль - а саме про боротьбу за права жінок. Це явище має історію, якій понад 100 років і трактується в різних країнах по-своєму», - розповідає Лідія Муруган.

 Жінка розповіла, що її чоловік-малазієць, знав про таке свято. Окрім того, деякий час він жив та навчався в Україні. Втім, у Малайзії 8 березня не визнається святом, не є державним і не має тих традицій, як наприклад в Україні.

«В нашій сім'ї переїзд до Малайзії змінив багато, адже ми живемо в мультикультурній країні, де традиції змішані. Тут кожен вирішує для себе що хоче святкувати. Для нас особисто, 8 березня, не є святом, а приємності, подарунки чи квіти не потребують саме цієї дати. Тим більше, що я не люблю зрізаних квітів, тому моєму чоловікові не потрібно бігати "зривати клумби"», - додає Лідія.

Попри те, що 8 березня для сім’ї Лідії Муруган у Малайзії не є святом, увагою вони з донечкою Олівією не обділені.

«Мій чоловік має велику повагу до жіноцтва, а тому і я моя донька отримуємо багато тепла та уваги щодня. Найважливіше - це не підкреслювати, що ти жінка і тобі потрібно більше уваги, треба взаємодіяти як пара, як мужчина і жінка... і ці миті уваги обов'язково проявляються», - зазначає жінка.

Лідія також розповіла, що в Малайзії, на відміну від України, маркетологи не використовують 8 березня у своїх технологіях. Адже там так багато інших державних свят, що тематики досхочу й іноді маркетинг не встигає змінювати тематику.

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ