З огляду на значну кількість снігу, що випав, є висока ймовірність паводків. Оскільки чимало мостів через річки в Україні були зведені 40-60 років тому, льодохід та повені можуть завдати їм шкоди.
Вже зараз Служби автомобільних доріг в областях обстежують штучні споруди. Особливу увагу приділяють об’єктам, котрі пошкодили паводки та повені минулих років, а також незавершеним мостам-довгобудам.
Обстежують і місця перетину автомобільними дорогами водних об'єктів та гідротехнічних споруд для виявлення потенційно-небезпечних ділянок.
Червневий паводок торік вкотре нагадав про важливість берегоукріплювальних споруд. Навіть у зимовий період відповідні роботи проводять. У Закарпатській області, до прикладу, зводять підпірну стінку вздовж Тиси (зараз роботи призупинені через сильний мороз). У грудні на Одещині почали укріплення річища Тилігулу габіонними ящиками, аби захистити опори мостів.
У Чернігівській області береги Десни укріпили бутовим каменем та геоматовою решіткою на ділянці дороги Р-65 КПП «Миколаївка» – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – КПП«Катеринівка», котра проходить біля заплавних луків.
В Івано-Франківській області торік побудували габіонні підпірні стінки вздовж доріг Р-24 Татарів – Кам’янець-Подільський, Н-09 Мукачево – Львів, Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці. На Буковині берегоукріплювальні роботи провели вздовж автошляхів:
Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці
Т-26–09 /Р62/ Долішній Шепіт – КПП «Руська»
Т-26–01 Чернівці – Вашківці – Путила – КПП «Руська»
Т-26–04 Чернівці – Герца – КПП «Дяківці»


