Читайте нас в соціальних мережах

"Укрзалізниця" створила для пасажирів ще один сучасний сервіс

Вівторок, 12 січня 2021 10:55
"Укрзалізниця" розширює сучасні сервіси для пасажирів. Сьогодні у співпраці з Visa та Middleware компанія запустила перший власний чат-бот.

Про це розповів Міністр інфраструктури України Владислав Криклій у "Телеграмі".

"Він не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу/повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій, – йдеться у повідомленні. – Чат-бот розмовляє українською, англійською та російською мовами".

Наразі на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад. Протестувати роботу чат-боту можна за посиланнями https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ