Перед Юрієм Лазаренком, при призначенні в квітні поточного року на цю посаду у Львівській області, постало безліч нагальних питань, які довелося терміново вирішувати: привести мережу доріг Львівщини до належного стану, розпочати ремонт на найважчих ділянках автодоріг, які не витримують жодної критики, забезпечити підготовку автошляхів до роботи в осінньо-зимовий період..
Однією з таких доріг, стан яких бажає бути кращим, є траса Н-02 Львів – Тернопіль. У зв’язку з тим, що на цій дорозі було пропущено три-чотири міжремонтні періоди, окремі її ділянки (км 11+256 –км 17+550, км 25+550 – км 30+400, км 68+000 – км 72+000) котрі потребували термінового ремонту. На двох ділянках такі роботи вже проведено.
Найважча ситуація склалась на ділянці км 68+000 – км 72+000 на об"їзді м.Золочів. Очевидно, що ремонтувати дану ділянку потрібно було вже і негайно, проте саме цей відрізок не було включено в жоден перелік робіт на 2014 рік, як і не передбачено виділення коштів для проведення його ремонту.
«Після призначення мені з перших днів довелось протягом місяця особисто проїхатись дорогами Львівської області, і буквально на коліні вносити зауваження до планів робіт на 2014 рік. – пригадує Юрій Лазаренко. - Для себе я склав свій рейтинг шляхів, які необхідно терміново приводити до пуття. Неймовірними зусиллями мені довелось відшукати кошти на ремонт цієї проблемної дороги».
Що стосується об’їзду міста Золочів, то Юрію Лазаренку вдалось вирішити питання фінансування робіт. З спеціального фонду Укравтодору виділили 3 млн. грн. І, хоча загальна вартість робіт становить 28,9 млн. грн., та це дозволило провести тендер і розпочати роботи 2 листопада.
Реально оцінюючи ситуацію, Юрію Лазаренку вдалості знайти порозуміння з підрядною організацією, яка приступила до виконання робіт.
Станом на сьогодні виконано робіт на 5,4 млн. грн. Відновлено та стабілізовано дорожню основу та укладено вирівнюючий шар покриття на 1300 погонних метрах.
«Зараз переді мною стоїть завдання відновити ще хоча б кілометр цієї дороги, а решту - привести в проїзний стан, щоб навесні продовжити роботи»,- каже керівник Служби автодоріг Львівщини.
З часом на даній ділянці передбачено здійснити відновлення та зміцнення дорожньої основи методом холодного ресайклінгу з подальшим влаштуванням дорожнього покриття асфальтобетоном.
Фахівці кажуть, що виконання ремонту таким методом надає 10 років гарантії на дорожню основу та 3 роки гарантії на верхній шар дорожнього покриття.