Понад 2000 тернополян вже підключили на свій телефон міського бота.
Як повідомили в міській раді, за його допомогою мешканці можуть отримати сповіщення щодо вимкнень міських комунікацій, повідомити про відсутність води, опалення чи світла у оселі, або виникнення будь-якої аварійної ситуації. Заявка одразу надійде у систему і усі аварійно-диспетчерські служби працюватимуть над її вирішенням.
Крім цього, тернополяни можуть дізнатися актуальну інформацію щодо роботи соціальних чи муніципальних служб Тернополя, їх адреси та контактні номери телефонів, а також оцінити роботу служб.
Із сіті-ботом уже працюють практично всі служби, які надають комунальні послуги у Тернополі. Приєднатися до сіті-бота «Назар» можна за лінком: https://citybot.pro/citybot-nazar-ternopil
Довідка. Сіті-бот «Назар» став переможцем національного конкурсу Open Data Challenge 2019, що проводиться за підтримки Міністерства з питань цифрової трансформації України, в партнерстві з Фондом Східна Європа, TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах та 1991 Open Data Incubator.
У Тернополі сервіс сіті-бот «Назар» реалізовано за підтримки Тернопільської міської ради та представництва Viber в Україні.