Із розмови з випускником дізнаємося, що його успіх — це не просто везіння, а результат напрацювань впродовж років. Ось що про себе розповів Микола виданню "Чортків city": "Я щороку брав участь в олімпіадах з математики. Мені дуже допомогло розвинене логічне мислення. Найважчим, але й найцікавішим, було останнє завдання — розв’язати систему нерівностей. Готувався якраз до нього, бо всі інші для мене не були складні".
Микола працював протягом всіх трьох годин роботи над тестом. Каже, що не хвилювався, але останнє завдання переписував у чистовик в останні пів години роботи.
У десятому класі і в одинадцятому напередодні тестування, хлопець брав участь у пробних ЗНО. Він переконаний, що це не тільки реальна можливість перевірити свої знання, а ще й важливий етап підготовки. "Пробні ЗНО дають чітке розуміння процедури проведення зовнішнього незалежного оцінювання. І коли я прийшов на реальні тестування, нічого незвичного для мене не було", - розповідає Микола.
Хлопець пригадує, як у восьмому чи дев'ятому класі, ще перед олімпіадою на районному рівні, старший методист запитувала Миколу про те, яке місце він планує посісти на обласній, сміливо припускаючи, що переможе й цього року.
У дев'ятому класі Миколі таки вдалося посісти перше місце в обласних змаганнях. Тоді на VI етапі Всеукраїнської олімпіади з математики він не зайняв призового місця, але згадує цей випадок як дуже важливий досвід у своєму житті.