Читайте нас в соціальних мережах

У Тернополі виявили «сексуальну» рекламу

Вівторок, 28 травня 2019 14:43
У Тернополі, в одному з місцевих журналів, виявили рекламу, яка зображує жінку та чоловіка як прикрасу та сексуальний об’єкт.

Про це повідомили в головному управлінні Держпродспоживслужби в Тернопільській області.

«Зокрема, на обкладинці журналу «CITY LIFE» розміщена реклама закладу ресторанного господарства «Авокадо» щодо послуги доставки їжі, яка зображує/описує жінку та чоловіка як прикрасу та сексуальний об’єкт, включаючи натяки  на статеві стосунки та сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованих послуг», - йдеться в повідомленні.

 Згідно Закону України «Про рекламу» реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності та вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб.

Опрацювавши всі наявні матеріали в спеціалісти встановили, що суб’єкт господарювання  порушив вимоги частини 3 статті 7 і частини 1 статті 8 Закону України «Про рекламу».

За результатами розгляду справи Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області оштрафувало ресторанний заклад за виявлені порушення.

 

Фото з сайту https://dpss-te.gov.ua


ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ