Про це інформують у Міністерстві охорони здоров'я, посилаючись на постанову Кабінету міністрів України від 19 березня 1994 року (№172) та статтю 8 ЗУ "Про захист прав споживачів". Там нагадують, що лікарські засоби відносяться до товарів, які при їх належній якості не підлягають поверненню. Втім, якщо споживачі протягом 14 календарних днів з дня придбання ліків виявили їх неналежність - вони мають право вимагати від аптеки наступне:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
— У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку (14 календарних днів з дня придбання) істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, у порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. — уточнюють в МОЗ. — При цьому продавець або виробник зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
У міністерстві також зазначили, що факт неналежної якості ліків підтверджується такими документами як висновок щодо якості лікарських засобів, виданий підпорядкованою лабораторією територіального органу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) та/або уповноваженою лабораторією, а також розпорядженням Держлікслужби щодо заборони обігу лікарського засобу.