Зокрема, йдеться про незаконні агітаційні білборди із зазначенням прізвищ та імен кандидатів на пост Президента України. Днями у Тернополі такі запримітили із іменами Петра Порошенка і Юлії Тимошенко. Вони не мають необхідних вихідних даних, передбачених Законом України "Про вибори Президента України", і, ймовірно, мають ознаки порушення виборчого законодавства
«Під час проведеного моніторингу передвиборчих агітаційних матеріалів кандидатів на пост Президента України було виявлено, що постери на білбордах із зазначенням прізвищ та імен кандидатів - Петра Порошенка і Юлії Тимошенко не мають інформації про установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання відповідного кандидата на пост Президента України або партії, яка висунула кандидата на пост Президента України, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів. А оскільки немає необхідних вихідних даних, то також складно встановити джерела фінансування виготовлення та розміщення даних друкованих агітаційних матеріалів,тобто чи були вони виготовлені та розміщені із коштів виборчого фонду кандидата на пост Президента України, як це передбачено ЗУ "Про вибори Президента України" чи можливо з інших джерел, які непередбачені даним Законом», — каже директор Центру суспільних досліджень «ПОЛІС» Ігор Процик.
Тому, на думку фахівців, дані факти можуть свідчити про порушення ч.3 ст.37, ч.3 ст.59 та ч.16 ст.64 ЗУ "Про вибори Президента України ". До слова, за таке порушення передбачена адміністративна відповідальність згідно ст. 212-13 Кодексу України про адміністративні правопорушення (виготовлення або розповсюдження друкованих матеріалів передвиборної агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск), згідно якої передбачено накладення штрафу на громадян чи посадових осіб, які виготовляли чи розповсюджували дані агітаційні матеріали.
Також аналогічні білборди без вихідних даних тиражу бачити представники ВГО «Громадська мережа «Опора» поблизу бару «Росинка», де містяться імена вищезгаданих кандидатів у президенти.
За даними фактами було написано відповідні заяви до поліції для проведення перевірки, встановлення замовників, розповсюджувачів даних постерів на білбордах для притягнення їх до відповідальності
«Варто зазначити, що згідно проведеного моніторингу від старту передвиборчого кампанії (31 грудня 2018 року) саме розміщення агітаційних матеріалів без вихідних даних - є найбільш поширеним порушенням і спостерігається практично у більшості кандидатів на пост Президента України. Однак, потрібно зазначити, що останні два тижні такі старі постери таки змінюють нові, стараючись дотримуватись визначених Законом України "Про вибори Президента України" вимог до друкованих агітаційних матеріалів щодо зазначення необхідних вихідних даних», — додає Ігор Процик.