Вимоги до претендентів на посаду: громадянство України та вільне володіння державною мовою; вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи в органах місцевого самоврядування та/або на державній службі не менше двох років, за фахом в інших сферах управління – не менше трьох років; знання законодавства відповідного спрямування.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у відділ кадрового забезпечення заяву на ім’я міського голови про участь в конкурсі, особову картку (форма П-2 ДС) з автобіографією (додаток 1 до особової картки П-2 ДС), копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків, військового квитка (при наявності), копії документів про освіту.
Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Детальна інформація за телефоном 40 41 23 (відділ кадрового забезпечення).