І це при тому, що буквально в жовтні минулого року вже відбувся другий етап підвищення цін на залізничні квитки - на 12%.
У ПАТ «Укрзалізниця» наголошують: щоб зробити перевезення беззбитковими, вартість квитків потрібно підняти більш як у два рази, а тарифи на перевезення багажу – майже у 3,5 рази. Там пояснюють, що зміна тарифів на пасажирські залізничні перевезення закладена в кількісні припущення прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2019 рік і передбачена в розмірі 25%.
Таким чином, компанія вже готує пропозицію до Міністерства інфраструктури України провести індексацію тарифів на перевезення пасажирів у два етапи: з 1 квітня на 12% і з 1 жовтня на 12%. Якщо міністерство й інші причетні органи виконавчої влади підтвердять таку пропозицію, тарифи будуть проіндексовані у всіх категоріях поїздів і вагонів (крім вагонів першого класу поїздів Інтерсіті+), що курсують територією України.
Та й це ще далеко не все. З 1 квітня 2019 року індексується рівень тарифів на перевезення багажу і вантажобагажу на 25%. Як роз’яснили в «УЗ», такі зміни є необхідними через те, що залізничний транспорт несе значне соціальне навантаження через здійснення пасажирських перевезень за тарифами нижчими від економічно обґрунтованого рівня більш ніж у два рази, а також від перевезень пільгових категорій громадян, визначених чинним законодавством України.