Зокрема, голова НКРЕКП Оксана Кривенко пропонує споживачам звертатися до регулятора у разі, якщо енергопостачальник відмовляє у компенсації за неякісно надані послуги з постачання електроенергії або перерви в електропостачанні.
Про це вона мише на своїй сторінці в мережі «Facebook».
«Сьогодні хочу написати про дії споживачів у випадках, коли не надана компенсація за недотримання стандартів якості. Найперше, у разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою. Якщо компанія все ж необґрунтовано відмовлятиме у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та територіальних органів комісії», — написала Кривенко.
Далі у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів) НКРЕКП зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі та накладає на компанію штраф.
Разом з тим, компенсація не надається у разі доведених компанією форс-мажорних обставин, доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії, у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні, відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.
Нагадаємо, що раніше Кривенко розповіла про те, що у разі відсутності електроенергії з вини компанії понад 24 години, кожен має право отримати компенсацію у розмірі 200 грн для побутових споживачів та 400-600 грн – для непобутових.