Призупинення виконання операцій повернення проїзних документів через інтернет діяло з метою запобігання зловживань у піковий період перевезень з 15 грудня 2018 року.
За словами директора департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів Олександра Красноштана, таке обмеження допомагає запобігати спекуляції та інші зловживання з квитками під час свят. «Про виправданість вжитих заходів свідчить наявність квитків на період новорічних та різдвяних перевезень в цей зимовий сезон», - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що переважна кількість квитків викупається через інтернет в перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда.
«Такі дані показують, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу. Вжиті заходи по обмеженню повернення квитків через інтернет і мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира», - відзначили в прес-службі.