Дослідження проводилось у період: 1 хвиля: 25 червня – 28 серпня 2017, а друга хвиля: з 23 жовтня – 10 грудня 2017, участь у ньому взяли мешканці 11 міст України, віком 18-54 роки. Загальна вибірка склала 12000 респондентів (1600 респондентів у великих містах і по 800 респондентів в інших).
Згідно з результатами дослідження, у Тернополі лідерами за глядацькою аудиторією є телеканали “1+1”, “Новий канал”, ICTV, СТБ та “Інтер”.
Серед регіональних компаній за тижневим охопленням перше місце в Тернополі посідає TV-4 (26.8%), друге – TTБ(12,4%), третє IHTБ(9,4%).
Щодо загального рейтингу каналів, то серед місцевих аж на 9-му місці TV-, в той час як ТТБ – 18-те, а ІНТБ – 23-тє місце серед 30-ти.
Варто відзначити, що у «Фактум Груп» є досвід у медіадослідженнях, оскільки компанія регулярно проводить індустріальне дослідження української інтернет-аудиторії, а також вже понад 20 років проводить високоякісні професійні маркетингові та соціологічні дослідження. Пропонуємо вашій увазі повну картину дослідження: