За словами очільника міста, минулоріч після обстеження шляхопроводу на об’їзній дорозі Тернополя було ухвалено рішення заборонити рух великогабаритного вантажного транспорту загальною вагою понад 8 тонн через Гаївський міст. Дорожники теж зробили висновок про необхідність такого кроку, мовляв, подальша експлуатація моста у режимі основного шляхопроводу матиме єдиний наслідок — руйнування конструкцій.
— Гаївський міст використовується переважно транзитним транспортом. Саме на транзит припадало до 90 % усього транспортного потоку, – зауважив Сергій Надал. – Ми неодноразово звертались до Уряду щодо сприяння проведенню реставраційних робіт. Цю ж проблему озвучили на засіданні комітету Верховної Ради з питань бюджету. Мерія міста готова внести свою частку у ремонтні роботи. Враховуючи, що загальна вартість першого етапу робіт складає близько 45 млн. грн., для самого Тернополя вирішення проблеми є непідйомним з фінансової точки зору.
До слова, сьогодні усе навантаження прийняла на себе траса Р-41. Надмірне навантаження призводить до знищення дорожнього покриття і перевитрат коштів на поточні ремонти. За рік дорогу фактично знищили. Між тим, єдина альтернатива — Гаївський міст працює на межі своїх потужностей.