Читайте нас в соціальних мережах

Тернопільська облдержадміністрація опинилася у трійці лідерів всеукраїнського рейтингу щодо замовлень прихованої реклами у ЗМІ

Середа, 07 березня 2018 10:43
Тернопільська ОДА займає третє місце після Житомирської ОДА та УПЦ МП за рівнем використання прихованої реклами у інтернет- ЗМІ.

Інститут масової інформації здійснив моніторинг ЗМІ на рівень використання джинси.

Серед замовників джинси основними “покупцями” стали Житомирська ОДА і її губернатор, УПЦ МП та Тернопільська ОДА. Також серед замовників джинси було помічено Віталія Кличка, Віктора Медведчука, Анатолія Гриценка, Вадима Рабіновича, Романа Насірова, Бориса Філатова та інших.

Співвідношення політичної та комерційної джинси у 1-му кварталі 2018 року було наступним: 91% політичних матеріалів з ознаками замовлення та 9% комерційних, повідомляє ІМІ.

У зв’язку з наближенням парламентських і президентських виборів експерти ІМІ прогнозують зростання кількості замовних матеріалів політичного характеру. “Традиційно кожного разу, коли в Україні стартує підготовка до виборів, ми спостерігаємо збільшення замовних матеріалів мінімум втричі. Переконана, що ці вибори не будуть виключенням. Безумовно, засилля таких матеріалів впливає на усвідомлений вибір громадян, оскільки спотворює уявлення суспільства про політиків та політичну ситуацію в країні в цілому”, –  зазначила експертка ІМІ Олена Голуб.

66666666666666666666666666666

Додати коментар